Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spam verstuurd via mijn hotmail account?

Pagina: 1
Acties:

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 22:03
Goedemiddag,

Ik heb zojuist 8 mails ontvangen van de afzender postmaster@mail.hotmail.com. Er komen er steeds meer bij. De inhoud van deze e-mail is:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

contactpersoon@hotmail.com

--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: mijn-email@hotmail.com
Subject: contactpersoon@hotmail.com
Date: Tue, 29 Mar 2011 08:46:50 +0000
To: contactpersoon@hotmail.com

contactpersoon@hotmail.com I have achieved so much in such little time http://bit.ly/fneXoS there are absolutely no downsides to this at all all your financial worry will go by the wayside once you start this please start your day off right and on your own schedule it really does go to show that you can accomplish anything you set your mind to
Ik heb zelf het vermoeden dat dit gewoon spam is die verstuurd is via mijn e-mail. Ik heb op GoT al een topic gezien waarbij ongeveer hetzelfde aan de hand was, maar dat komt niet echt overeen.

Nu heb ik zelf ook een mail gekregen van mezelf:
Marcel This is the easiest thing I have ever done to make money http://bit.ly/eKnpCX i can do so much more with my life because of this financial freedom what are you waiting for get in with the action now i earn more money in one week now then my friends do in a month no matter who you make think you are you can succeed at this as long as you try
Is er iemand die me kan helpen met dit probleem? Of iets meer kan zeggen of dit echt spam is of niet?

Alvast heel veel dank,
Marcel.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maak je gebruik van Outlook of verwanten daar van (Windows Mail etc.)? Zo ja, scan je machine eens op spy- en op malware.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Marcel_
Ik gebruik wel Outlook, maar niet voor mijn Hotmail mail. Alleen voor het e-mail adres van school en van mijn internetprovider.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Of iemand heeft gewoon zijn email adres als afzender adres gebruikt.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Wellicht ook handig om je Hotmail wachtwoord te wijzigen.

• Wava
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-12-2023
Tijdje geleden had ik dit ook. Heel eigenaardig aangezien ik voor elke site wel een ander wachtwoord heb en ook virussen heb ik niet kunnen vinden.

Ik heb toen maar gewoon mijn wachtwoord veranderd en geheime vraag ook, nu geen last meer van gehad.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:22
Ik denk dat iemand je wachtwoord weet (misschien compleet geautomatiseerd), dus verander je wachtwoord en scan je computer op virussen e.d.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De vraag is of je de betrefende mail ook in je verzonden items vind van Hotmail.

• Marcel_
Nu je het zegt! Er staat inderdaad dat er naar elke contactpersoon een e-mail is verstuurd! Ik heb mijn wachtwoord en geheime vraag al gewijzigd.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan heeft er inderdaad iemand je inlog gegevens achterhaalt.

Pagina: 1