Winamp 3 Alpha 5 UX beta is uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Winamp 3 Beta 5 is uit, heel veel verschillen tussen versie 4 en 5, waaronder meer bestandsformaten. je kunt 'm hier neerladen
Nullsoft Winamp is a fast, flexible, high-fidelity music player for Windows 9x/Me/NT/2000. Winamp supports MP3, CD, Audiosoft, Audio Explosion, MOD, WAV and other audio formats, custom appearances called skins, plus audio visualization and audio effect plug-ins. Version 3 includes many additional features including free-form skins, a new decoder, built-in cross fade, and an advanced Media Library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inderdaad lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is deze versie al een keer goed? Die andere versies waren toch onstabiel en traag?
Hoe zit het met deze dan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat deze Winamp versie niet op de officiele winamp site??? is dit dan wel betrouwbaar?? of stel ik nu een hele domme vraag?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit is natuurlijk nog steeds een alpha versie.. dit gaan ze neit bekend maken op de frontpage.. ze garanderen hierover natuurlijk helemaal niets.. aan de beta zal misschien iets meer ruchtbaarheig gegeven worden....

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar werkt deze versie goed?? of loopt hij vaak te irriteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij zuigt weer net zo hard
langzaam, loopt vaak vast, en er zijn een paar dinge waar ik me aan erger, er is geen normale playlist met losse nr's
Moet meteen van een playlist van, vind ik irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 22:26
Op Saturday 17 March 2001 11:07 schreef YT-Croc het volgende:
Hij zuigt weer net zo hard
langzaam, loopt vaak vast, en er zijn een paar dinge waar ik me aan erger, er is geen normale playlist met losse nr's
Moet meteen van een playlist van, vind ik irritant
Die playlist is geen probleem vind ik. Ik heb bovenin WinAmp zelf met erlangs de EQ, daaronder vervolgens de Playlist en daaronder de Media Library. Vooral dat laatste is een handig ding, tenminste, als je je ID3 tags een beetje bijhoudt. In de ML geef je dan de dir van je MP3tjes aan, en je kunt lekker zoeken op genre etc. Dubbelklikken op allmusic en je hebt je hele MP3 magazijn in de playlist zitten.
Ik kan hem nu ook eindelijk fatsoenlijk gaan gebruiken, nu je andere playlists kunt openen etc. In ieder geval weer een aantal goede verbeteringen.
Pagina: 1