Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[joomla 1.5.xx] custom html moduler frontpage slider ?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek al even naar een oplossing voor het volgende :

ik heb een aantal custom html modules, het enige dat in iedere module zit is een klikbaar plaatje.
nu wil ik die modules laten sliden/wisselen op de frontpage. (ze staan er nu permanent en dat kost te veel ruimte)

alle oplossingen die ik tegenkom zijn in de vorm van news/flash/content/rotator en werken alleen dus met content.
weet iemand een simpele oplossing om een aantal modules te laten 'sliden' / wisselen .. ?

bvd

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zelf schrijven of goed zoeken. In het eerste geval zit je hier goed, mits je tegen een concreet probleem aanloopt. In het tweede geval zit je hier niet goed. We doen niet aan scriptrequests in de Devschuur.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:21:
Zelf schrijven of goed zoeken. In het eerste geval zit je hier goed, mits je tegen een concreet probleem aanloopt. In het tweede geval zit je hier niet goed. We doen niet aan scriptrequests in de Devschuur.
kijk, dit is nou zo'n ontzettend lullige reaktie.

ik ben al dagen aan het zoeken naar een oplossing, ja ook op tweakers maar kom er niet uit.
dit is een heel specifiek probleem waar wellicht een andere joomla ontwikkelaar tegenaan is gelopen en vandaar mijn vraag. :(

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46

Tazzios

..

daarvoor kun je de banner module toch gewoon gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Tazzios schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:23:
daarvoor kun je de banner module toch gewoon gebruiken?
dat weet ik niet (denk van niet, het zijn geen 'banners. kan ook stukje flash inzitten) , maar ga ik is bekijken bedankt.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46

Tazzios

..

ben de bannermodule heb je klikbare plaatjes en je kan hem laten wisselen.
Of de bannermodule wat met flash kan weet ik niet.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Oh. Ik ben het slotje vergeten. Bij deze.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:23:
kijk, dit is nou zo'n ontzettend lullige reaktie.
Nee, dit is ons beleid. We doen niet aan scriptrequests. We schrijven het zelf.
ik ben al dagen aan het zoeken naar een oplossing, ja ook op tweakers maar kom er niet uit.
dit is een heel specifiek probleem waar wellicht een andere joomla ontwikkelaar tegenaan is gelopen en vandaar mijn vraag. :(
Voor joomla ontwikkelaars mag je in eerste instantie op http://forum.joomla.org/ aankloppen.

[ Voor 87% gewijzigd door MueR op 29-03-2011 13:33 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.