DVD brander eruit, Hardeschijf erin ?

Pagina: 1
Acties:

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 19:10
Goedemiddag allen,

Ik ben in het trotse bezit van een Asus N61JA laptop met een 120GB SSD.
Nou heb ik nog een 640GB en een 500GB 2,5Inch sata schijfje liggen, waarvan ik wel graag 1 daarvan in me laptop zou willen hebben, zodat ik deze niet elke X apart hoef mee te nemen.

Ik begreep dat er een mogelijkheid is dat je de brander eruit kan halen en een soort drive-bay i.p.v. de brander kan inpluggen met daarin een HDD.

Iemand enig idee waar deze te vinden zijn, de juiste benaming etc?

Inmiddels ben ik erachter dat er een Optibay bestaat echter als ik deze google zie ik overal staan dat deze wordt ondersteund voor Macbook (pro) laptops en eigenlijk niks over NON-Apple producten.

Op de fotos zien deze er wel hetzelfde uit.
Iemand een idee of andere tip?

Mijn Laptop beschikt over een USB 3.0 poort en heb tevens ook een USB 3.0 behuizing liggen. De reden dat ik dit topic open is vanwege het gemak/luihuid om een extern apparaat niet te hoeven meenemen.

• ictinteresse
Update: (Ik krijg om 1 of andere reden te zien:Pagina kan niet worden weergeven als ik klik op de Edit button, dus dan maar even zo)
Asus gebeld met deze vraag, conclusie: Bestaat wel maar wij weten niet hoe of wat en kunnen het ook niet leveren. De juiste benaming weten wij ook niet.

Alternate gebeld: Ja bestaat inderdaad maar kunnen wij niet leveren en weten de juiste benaming ook niet

Mycom gebeld: Bestaat ALLEEN voor Macbook (pro) laptops. Heeft wel dezelfde aansluiting maar een Windows OS zal die niet herkennen als je het toch probeert.

Nou wil ik ze best alle 3 geloven, toch ben ik vast niet de enige die dit probleem heeft. Iemand misschien een oplossing?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

404 Signature not found

• ictinteresse
JAAAAAA :) >:)
Nu alleen even zoeken waar die bay voor mijn Asus laptop is & wat hij kost.

Bedankt !! :9