Intel kondigt nieuwe 320-ssd's officieel aan

Pagina: 1
Acties:

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-02 06:52
Er zijn nu drie berichten over de 320 SSDs uitgekomen (eerste op 21 maart). Maar er zijn nog (altijd) geen Nederlandse prijzen neergezet. Ook in het derde artikel gaat het over dollars, terwijl de Nederlandse prijzen gewoon bekend zijn. Sterker nog, ook in de pricewatch staan ze (80GB, 120GB, ...) inmiddels, alleen nog in de categorie ongesorteerd. Met andere woorden, ze moeten nog verwerkt worden.

Misschien handig als er op de één of andere manier voorrang kan komen voor de verwerking van de artikelen die in nieuwsartikelen worden genoemd.

De CSL/OT kroeg !

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:30
Artikelen in nieuwsitems krijgen ook voorrang. De artikelen zijn inmiddels ook ingevoerd/verbeterd en vrij snel zouden er prijzen aan de ssd's moeten hangen.

• Wiethoofd
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

De tabel in het artikel klopt niet qua rijhoogtes, de laatste 2 hebben in de eerste cel een <p>Beschrijving</p> staan waardoor de cel vergroot en de rest bovenin uitgelijnd staat. De eerste 3 rijen zijn wel smal, misschien een tussenweg zoeken?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Marc Rademaker
Wiethoofd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:22:
De tabel in het artikel klopt niet qua rijhoogtes, de laatste 2 hebben in de eerste cel een <p>Beschrijving</p> staan waardoor de cel vergroot en de rest bovenin uitgelijnd staat. De eerste 3 rijen zijn wel smal, misschien een tussenweg zoeken?
Geen idee hoe dat erin is geslopen. Heb het in ieder geval gefixed middels mijn non-existente html-skills :p

• Wiethoofd
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

d:)b Misschien tijd voor een basiscursusje html/css? :9

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik vermoed dat de wysiwyg-editor de schuldige is. Met enige regelmaat zie ik <p>-tags in tabellen opduiken in FP-artikelen.

• Marc Rademaker
Rafe schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:35:
Ik vermoed dat de wysiwyg-editor de schuldige is. Met enige regelmaat zie ik <p>-tags in tabellen opduiken in FP-artikelen.
Klopt.
Pagina: 1