Sandforce Firmware update 1.32 for OS/System drives

Pagina: 1
Acties:

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-02 15:51
Hallo!

Ik zag toevallig vanmorgen dat er weer een nieuwe firmware update beschikbaar is voor o.a. de Vertex 2. Nu heb ik deze schijf maar ik gebruik hem ook als OS schijf ( Past maar 1 in mijn laptop ) en dus ging ik even verder zoeken op het forum van OCZ.

Nu is er een tool die je helpt heel eenvoudig te updaten binnen Windows. Alleen op deze pagina staat Download link down for a short while en ik kan hem nergens anders vinden net als andere mensen bv op het OCZ forum. ( Volgens de moderator komt dit omdat het bestand van 300MB nogal zwaar op de maag van de server was )

De vraag is dan ook: Heeft iemand dit bestand of weet iemand hoe hier aan te komen, of is het wachten?

[ Voor 7% gewijzigd door ingmaronline op 29-03-2011 11:16 ]

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

• Jonas!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-02-2023
Deze? meuk: OCZ Vertex 2, Vertex LE, Agility 2 1.32

[ Voor 10% gewijzigd door Jonas! op 29-03-2011 11:27 ]

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-02 20:16
Neen de TS bedoeld de offline updater (waar ik ook naar op zoek ben), jij point naar de firmware zelf.

Ik vrees dat je ofwel zal moeten wachten ofwel de linux manier zult moeten proberen.

• ingmaronline
@Jonas!

Nee, die kan ik niet gebruiken omdat ik mijn SSD gebruik als OS schijf..

@Jastas

Ja, ik denk ook dat ik het via de linux manier moet doen, maar ik hoop ze hem gewoon online gooien; scheelt een hoop gedoe in mijn ogen!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

• Jonas!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-02-2023
Heb er net even achter aan het zoeken geweest & weet ze ook nergens te vinden. Het zal wachten worden, denk ik :) Veel succes!

• ingmaronline
De updater staat weer online: Ben het bestand ( 205MB ) nu aan het downloaden met ~500 kB/s op de site van OCZ!

LINK

Bedankt allemaal, topic out!

EDIT: Heb het programma gedownload - uitgepakt - geopend als administrator - Uitgevoerd - Programma deed zijn ding - Opnieuw opstarten - Klaar - Data uitgelezen met OCZ tools en inderdaad netjes geupdate ( En nog 100% health :) )

[ Voor 41% gewijzigd door ingmaronline op 30-03-2011 16:12 ]

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-02 20:16
en crasht ie na het updaten vd firmware, zoals wordt verteld?
of vraagt ie gewoon mooi om te rebooten?

• ingmaronline
Zoals ook boven te lezen staat is die niet gaan crashen maar vraagt hij inderdaad gewoon om opnieuw op te starten..

Er waren inderdaad wel enige mitsen en maren aan het updaten via dit programma maar het openen als administrator en indien nodig ( Met een Intel chipset die ik niet weet maar wel te lezen valt op de download pagina ) in XP modus.

Hij doet het dus, en ik heb gechecked en de OCZ Tool verteld dat hij inderdaad nu versie 1.32 is i.p.v. 1.27, die versie toen ik hem ontving.

En het nieuwe knopje om achter de DIE size te komen werkt ook ; Bij mij 32Gb

EDIT: Gb

Verwijderd

32Gb.
Pagina: 1