''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
[ Voor 10% gewijzigd door Jonas! op 29-03-2011 11:27 ]
Neen de TS bedoeld de offline updater (waar ik ook naar op zoek ben), jij point naar de firmware zelf.
Ik vrees dat je ofwel zal moeten wachten ofwel de linux manier zult moeten proberen.
Nee, die kan ik niet gebruiken omdat ik mijn SSD gebruik als OS schijf..
@Jastas
Ja, ik denk ook dat ik het via de linux manier moet doen, maar ik hoop ze hem gewoon online gooien; scheelt een hoop gedoe in mijn ogen!
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
LINK
Bedankt allemaal, topic out!
EDIT: Heb het programma gedownload - uitgepakt - geopend als administrator - Uitgevoerd - Programma deed zijn ding - Opnieuw opstarten - Klaar - Data uitgelezen met OCZ tools en inderdaad netjes geupdate ( En nog 100% health
[ Voor 41% gewijzigd door ingmaronline op 30-03-2011 16:12 ]
of vraagt ie gewoon mooi om te rebooten?
Er waren inderdaad wel enige mitsen en maren aan het updaten via dit programma maar het openen als administrator en indien nodig ( Met een Intel chipset die ik niet weet maar wel te lezen valt op de download pagina ) in XP modus.
Hij doet het dus, en ik heb gechecked en de OCZ Tool verteld dat hij inderdaad nu versie 1.32 is i.p.v. 1.27, die versie toen ik hem ontving.
En het nieuwe knopje om achter de DIE size te komen werkt ook ; Bij mij 32Gb
EDIT: Gb