Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Access 2010]Formulieren als aparte taakbalkvensters openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben recent overgestapt van Office 2003 naar Office 2010 en ben hier tegen een probleem aangelopen.
Met Office 2003 werden alle geopende formulieren als losse vensters in de taakbalk weergeven.
Maar nu ik Office 2010 heb geïnstalleerd staat alleen Access zelf nog in de taakbalk.

Is er een mogelijkheid om de formulieren in Access weer los zichtbaar te maken op de taakbalk?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 09:17 ]

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11 14:21
Yup, maar dat heeft met Access weinig te maken volgens mij. Rechts-klikken in taakbalk voor eigenschappen, daar staat een instelling voor het groeperen van vensters.

Verwijderd

Topicstarter
Marko_J schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:54:
Yup, maar dat heeft met Access weinig te maken volgens mij. Rechts-klikken in taakbalk voor eigenschappen, daar staat een instelling voor het groeperen van vensters.
Ik denk de optie voor de taakbalkknoppen bedoelt, die heb ik al op 'nooit combineren' staan.
Daar kan het dus helaas niet aan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen aan het aanpoten om een oplossing te zoeken, de help files door te struinen en op Google aan het zoeken maar het wil nog niet baten.

Heeft er iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat elk formulier in access weer los in de taakbalk staat?

Verwijderd

Dat kan niet. Volgens deze bron is die feature al in Office 2007 verwijderd.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die voor dit probleem nog een oplossing zochten, die is als volgt:

Ga naar Opties > Huidige database > Opties voor document vensters > en kies de optie Documenten met tabbladen.
http://img34.imageshack.us/i/access2010werkbalk.jpg/

Hierdoor worden de vensters niet in de Windows taakbalk weergeven maar heb je wel tabbladen in Access zelf, wat een stuk prettiger werkt.
Pagina: 1