Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN messenger] Rare hand verschijnt bij textvak

Pagina: 1
Acties:

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:05
Ja, minder vaag kon ik het niet zetten in de topictitle.
Ik heb namelijk het volgende vage opgemerkt:

Soms, als ik met mijn muis het textvak in MSN ga, verandert mijn mousepointer een fractie van een seconde in een vrij grote huidkleurige hand. Een probleem is het niet uiteraard, maar ik vraag me af of dit een glitch is, of gewoon een grapje van Microsoft. Omdat het echt een fractie van een seconde is(het heeft me weken gekost voordat ik eindelijk zag wat het uberhaupt was), en ook nog eens zeer af en toe, lukt het me niet om er een screenshot/video van te maken. Iemand enig idee wat de gedachte hierachter is?

P.S: ik heb al bij muisaanwijzers gekeken, en daar staat niet toevallig een rare hand bij.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ChaosZ0ne schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:56:
Ja, minder vaag kon ik het niet zetten in de topictitle.
Het zegt mij desondanks alsnog weinig. Heb je misschien een screendump?
Ik heb namelijk het volgende vage opgemerkt:

Soms, als ik met mijn muis het textvak in MSN ga, verandert mijn mousepointer een fractie van een seconde in een vrij grote huidkleurige hand. Een probleem is het niet uiteraard, maar ik vraag me af of dit een glitch is, of gewoon een grapje van Microsoft. Omdat het echt een fractie van een seconde is(het heeft me weken gekost voordat ik eindelijk zag wat het uberhaupt was), en ook nog eens zeer af en toe, lukt het me niet om er een screenshot/video van te maken. Iemand enig idee wat de gedachte hierachter is?

P.S: ik heb al bij muisaanwijzers gekeken, en daar staat niet toevallig een rare hand bij.
Het kan ook rottigheid in de PC zijn waar dit optreedt, scan in dat geval je PC even flink met diverse scanners. En ook met Hijackthis om de restjes op te ruimen. :)

• ChaosZ0ne
Zoals gezegd is een screendump nagenoeg onmogelijk om te maken (ik ga dadelijk een poging wagen alsnog), omdat het zeer sporadisch voorkomt, hooguit 2 keer per dag. Verder houd ik mijn pc goed vrij van rotzooi met allerlei tools(waaronder MBAM en spyware S&D).

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ChaosZ0ne schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:04:
Zoals gezegd is een screendump nagenoeg onmogelijk om te maken (ik ga dadelijk een poging wagen alsnog), omdat het zeer sporadisch voorkomt, hooguit 2 keer per dag. Verder houd ik mijn pc goed vrij van rotzooi met allerlei tools(waaronder MBAM en spyware S&D).
Als het gebeurd, druk dan Printscreen in, zonder andere toetsen, dan zie je de cursor gewoon. :)

• ChaosZ0ne
Ik denk dat ik het niet juist heb uitgelegd, het is dat de cursor, bij het betreden van het tekstvak, voor een - laten we zeggen - 0,1 seconde een hand wordt; veel te snel om met mijn handen richting de printscreen-knop te gaan dus.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel het standaard handje van Windows of een andere? Als het een andere is, zou ik zeker eens kijken of het niet iets is wat op de PC geslopen is.

• ChaosZ0ne
Het is dus niet het standaardhandje van windows, ik kan hem ook nergens vinden bij mijn muisaanwijzers, dat is het vreemde. Ik heb mijn pc al meermalen gescand op rotzooi, met allerhande goede scanners, maar niets gevonden.
Pagina: 1