Ik heb een partij spammy/niet wenselijke sites/google services (hostnames) in mijn hosts bestand naar localhost verwezen (windows 7 x64 ultimate) maar de timeout voor het verbinding naar localhost (poort 80 in dit geval) is iets van 2 seconden wat ervoor zorgt dat er soms irritante wachttijden op sommige sites ontstaan omdat die op een response wachten van het laden van externe services/scripts.
Is het mogelijk om de timeout van een bepaalde poort, 80 hier dus te verlagen? Ik wil geen timeout, alleen een directe foutmeldings respsonse.
Als voorbeeld de volgende testmethode wil ik niet dat deze 2 seconden wacht, maar meteen de foutmelding produceert
C:\>telnet localhost 80
Connecting To localhost... <-wacht rond de 2 seconden-> Could not open connection to the host, on port 80: Connect failed
Is het mogelijk om de timeout van een bepaalde poort, 80 hier dus te verlagen? Ik wil geen timeout, alleen een directe foutmeldings respsonse.
Als voorbeeld de volgende testmethode wil ik niet dat deze 2 seconden wacht, maar meteen de foutmelding produceert
C:\>telnet localhost 80
Connecting To localhost... <-wacht rond de 2 seconden-> Could not open connection to the host, on port 80: Connect failed