Hallo iedereen,ik zit met een paar vragen en hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om mijn vraag te stellen maar ik hoor het dan wel.
Ik heb dus onlangs eindelijk films leren downloaden.Nu heb ik die steeds op een dvd schijf gebrand maar vind dit maar niks omdat het a)verschrikkellijk lang duurt om te branden.b)de kwaliteit ma zus en zo is.
Ben in het bezit van een blu ray speler en zou dus liefst Blu rays afhalen.
Als ik zo'n BR film in een map heb zitten zou ik die graag op mijn tv te zien krijgen inclusief Hd geluid.
Heb een plasma full hd en yamaha rx-v1065 receiver.
Nu raden veel mensen me een mediaspeler(met of zonder harde schijf?)aan.
Na wat opzoekwerk ben ik bij de modellen van Dune terrecht gekomen.
De type's die voor mij geschikt lijken volgens mijn bescheiden mening zijn de hd smart D1.
Zijn dit ingewikkelde toestellen voor iemand met een zeer"basic" kennis?
Het enige wat dit toestel voor mij moet kunnen is zeer eenvoudig een film afspelen(die in een map in mijn laptop zit)op mijn tv in HD beeldkwaliteit en HD geluid.
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om mijn vraag te stellen maar ik hoor het dan wel.
Ik heb dus onlangs eindelijk films leren downloaden.Nu heb ik die steeds op een dvd schijf gebrand maar vind dit maar niks omdat het a)verschrikkellijk lang duurt om te branden.b)de kwaliteit ma zus en zo is.
Ben in het bezit van een blu ray speler en zou dus liefst Blu rays afhalen.
Als ik zo'n BR film in een map heb zitten zou ik die graag op mijn tv te zien krijgen inclusief Hd geluid.
Heb een plasma full hd en yamaha rx-v1065 receiver.
Nu raden veel mensen me een mediaspeler(met of zonder harde schijf?)aan.
Na wat opzoekwerk ben ik bij de modellen van Dune terrecht gekomen.
De type's die voor mij geschikt lijken volgens mijn bescheiden mening zijn de hd smart D1.
Zijn dit ingewikkelde toestellen voor iemand met een zeer"basic" kennis?
Het enige wat dit toestel voor mij moet kunnen is zeer eenvoudig een film afspelen(die in een map in mijn laptop zit)op mijn tv in HD beeldkwaliteit en HD geluid.