[Stampede] MC: Mosquito Chasers Team topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 10:38

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Nou, dan hoop ik dat ik met de hulp van een vriend de 4K wel ga kunnen halen.
MC staat toch echt nog te laag in de competitie.
Wij moeten toch wel winnen?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:19

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Topicstarter
Uiteraard, daar gaan we ook voor, ik zal deze week nog eens kijken of ik toch niet dat extra koetje kan krijgen...

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
Kom op allemaal, even doorstampen tot die 1.000.000!

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:25

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik ga ook nog kijken of ik ergens iets vrij kan maken.. zag net een open timeslot op de testomgeving.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Wheey, zou ik vandaag de 4K kunnen gaan halen?
Ik zit op koers :)

Meer koetjes voor MC altijd goed!

En wat heerlijk dubbel, dat MC :D

Edit: 4K lijkt wat laag gegrepen, zou ik de 5K vandaag ook nog halen?
Wel appart, ik kom de top 30 al even in op mc.qik.nl

[ Voor 36% gewijzigd door JDVB op 12-04-2011 16:39 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Smurff schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:27:
Ben tot woensdag maar met 1 pc actief :(
Dus vanaf morgen gaan we weer wat harder?
(Hoopt op wonderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JDVB schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:52:
[...]
(Hoopt op wonderen)
dat is wel de planning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
JDVB schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:13:

En wat heerlijk dubbel, dat MC :D
Dat was ook het idee achter de naam ;)
JDVB schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:52:
[...]
(Hoopt op wonderen)
Hopelijk, kan ik vanaf donderdag weer full-speed, zit morgen niet op kantoor, dus koe graast niet door vannacht en op accu mag hij niet grazen O-)

Breaking news: We hebben de eerste meloen binnen, hoeveel zullen het er worden deze stampede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

de eerste meloen, en de 130K voor de dag met wellicht de 2e plaats voor de dag :D
en morgen doet Smurf wat harder zijn best, en hoop ik ook opnieuw een record weg te kunnen gaan zetten natuurlijk.
vandaag ruim de 5K voorbij, zou morgen de 6K gaan lukken dan?

Ik hoop het.
Wel jammer dat ik twee koetjes de nek maar heb omgedraaid vandaag :(
die hadden vanaf het begin de vervelende melding dat er geen werk zou zijn.
Beide systemen win XP met verschillende (oude) CPU's.
Athlon XP 2600+ en die ander weet ik ff niet.

had gehoopt dat die twee mss ook een paar honderd puntjes per dag zouden doen maar helaas.
Eens kijken of we morgen met de hulp van smurf meer richting de 150K op de dag kunnen gaan of beter nog, de daily nummer 1 positie en de 1M per dag voor DPC.
We gaan natuurlijk nooit hard genoeg he :D

wel jammer dat ik nu net niet de nr 30 voor de daily van DPC weet te pakken, is makkelijker om mijn eigen stats te zien :P Een extra uitdaging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:52

jeroenathome

Een regel tekst

Hier een AMD 2000+, maar die heeft nog steeds werk. De client haalt wel steeds nieuwe WU's op. Alleen is het niet gelukt om een voorraad WU's te downloaden. Het kan zijn dat mijn PC 24 uur per dag aan staat.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Nice, daily nummer 2 hebben we weten vast te houden, en op 33 puntjes na toch net niet de top 5 van ons team ingedoken.
Nu wil ik NilsG natuurlijk wel even voorbij :)
En gisteren zelfs de 6K al voorbij, zou dan vandaag de 7K gaan lukken? Ik hoop het.

Wheey, toch weer een kalfje erbij. Kleine koetjes grazen niet veel, maar alle (kleine) beestjes helpen :D

[ Voor 37% gewijzigd door JDVB op 13-04-2011 10:05 . Reden: geboorte van een kalfje :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ik heb nog wat kunnen bouwen met wat spare onderdelen, maar eens kijken wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
DukeBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:46:
Ik heb nog wat kunnen bouwen met wat spare onderdelen, maar eens kijken wat daar uit komt.
He, iets maakt me daar toch wel nieuwsgierig naar... als ik 'wat zou bouwen uit spare onderdelen' dan wordt dat waarschijnlijk een Pentium 1...

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Laatst online: 07:53
DukeBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:46:
Een quad socket met slechts dual cores ipv van octacores? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
secoh schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:11:
[...]

He, iets maakt me daar toch wel nieuwsgierig naar... als ik 'wat zou bouwen uit spare onderdelen' dan wordt dat waarschijnlijk een Pentium 1...
Welnee, een PIII ligt toch ookal in de doos met spare onderdelen? bij mij wel iig, binnenkort ook nog een P4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Spare != oud :P

2x E7-4870 met een reserve R810 mainboard. Was ff klooien om een werkende PSU te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:08:

2x E7-4870 met een reserve R810 mainboard. Was ff klooien om een werkende PSU te vinden.
nice als spare..

haha ik heb nog wel een p3-800 als spare :)

Maar goed ben weer beetje up and running...
Heb nog wel 2 1u's staan met een p4 3,4ghz zou dat nog wat doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42
DukeBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:08:

Is dat geen machine van ongeveer €10.000 dan? Zo'n (4807, geen 4870) kan ik wel aankomen, maar die is altijd bezig hier en zou bijna niets doen. ;( ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 13-04-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:11

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Smurff schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:28:
[...]

nice als spare..

haha ik heb nog wel een p3-800 als spare :)

Maar goed ben weer beetje up and running...
Heb nog wel 2 1u's staan met een p4 3,4ghz zou dat nog wat doen ??
Een snelle P4 moet nog wel iets zinnigs doen denk ik, al wordt ie misschien wel heet en gebruikt ie relatief veel power voor de puntjes denk ik.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Paprika schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:39:
Is dat geen machine van ongeveer €10.000 dan? Zo'n (4807, geen 4870) kan ik wel aankomen, maar die is altijd bezig hier en zou bijna niets doen. ;( ;w
Valt wel mee, mainboard is zo'n 600€, cpu 2700€/st. Ze liggen op voorraad voor wanneer er ergens wat uitvalt. Dit is namelijk met deze CPU al meerdere malen voorgekomen bij ons bij de eerste series.

[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 13-04-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:33
hhhm deze nacht zal even wat power ontbreken....Ik had wat rare berichten in mn logboeken staan over "detected controller error (atapi event 11) on device ata/...etc. "
Aangezien ik sinds kort een nieuwe 1TB samsung spinpoint (F3) er bij gehangen heb als data/download schijf, vermoede ik dat het over deze schijf ging. De S.M.A.R.T waardes waren 'OK' maar toonde meer read errors dan mijn 4 jaar oude spinpoint F1 en een langere spin-up time. Sata kabel vervangen of veranderen van aansluiting op het mobo verhielpen deze foutberichten niet. Omdat deze schijf ook als dataschijf voor BOINC fungeert dacht ik toch maar even een chkdsk te doen....en dat heb ik geweten.

De "chkdsk F: /r" is nu bij stap 4 van 5 en staat al uren op 10% maar het HDD-activity ledje brandt wel. In de stappen hiervoor zijn geen fouten gevonden. Op een schijf die maar voor 20GB vol is had ik verwacht dat hij al lang klaar was geweest.

Ik ben bang dat er iets hangt en dat ik eeuwig kan wachten zonder resultaat. Zomaar afkappen door middel van een harde reset lijkt me echter ook niet slim... Iemand ervaring/tips?

update: staat nu (7:30) nog steeds op hetzelfde punt op 10% :(

[ Voor 7% gewijzigd door Propheticus op 14-04-2011 07:40 . Reden: het is te laat... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Propheticus schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:28:

update: staat nu (7:30) nog steeds op hetzelfde punt op 10% :(
Ik denk niet dat je nog veel kapot maakt als je hem stopt.
Heb je geprobeert een image te maken van te voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Nope, het is niet de systeemschijf en m'n muziek staat op een externe HDD. Foto's waren opgenomen in de picture library van win 7 en zijn dus als het goed is meegenomen in de automatische backup iedere zondag.

Stomme is dat ik nog wel activiteit lijk te zien...HDD activity ledje is continue aan en knippert afentoe kort uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Misschien dan toch http://www.samsung.com/gl...nloads/support_in_es.html eens er op los laten?

(Na dat je boinc weer opgestart hebt op een nieuwe HD natuurlijk, denk wel even aan de prioriteiten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
mmmz, shutdown door 3 seconden powerknop ingedrukt te houden gedaan. Hoorde namelijk niets van HDD activiteit met mn oor op de pc-kast...Nu weer volle bak bezig. Schijf lijkt het prima te doen...Alleen die errors in het logboek zijn zo vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

DukeBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:39:
[...]

Valt wel mee, mainboard is zo'n 600€, cpu 2700€/st. Ze liggen op voorraad voor wanneer er ergens wat uitvalt. Dit is namelijk met deze CPU al meerdere malen voorgekomen bij ons bij de eerste series.
Niet verkeerd :D
Eens kijken of we van de overall laatste plaats af gaan kunnen komen (of moet ik Fokschaap mee gaan tellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
En jawel, terug van school tref ik een popup van windows aan met een waarschuwing dat mn schijf op het punt staat kapot te gaan.
Logboek:
Windows Disk Diagnostic detected a S.M.A.R.T. fault on disk SAMSUNG HD103SJ ATA Device (volumes F:\). This disk might fail; back up your computer now. All data on the hard disk, including files, documents, pictures, programs, and settings might be lost if your hard disk fails. To determine if the hard disk needs to be repaired or replaced, contact the manufacturer of your computer. If you can't back up (for example, you have no CDs or other backup media), you should shut down your computer and restart when you have backup media available. In the meantime, do not save any critical files to this disk.
Zal ik eerst een volledige format (dus geen snelle) proberen of gelijk een RMA-procedure van de winkel waar ik hem heb aangeschaft beginnen?

Edit: maar gelijk een mail naar de RMA afdeling van Zercom gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Propheticus op 14-04-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Propheticus schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:31:
En jawel, terug van school tref ik een popup van windows aan met een waarschuwing dat mn schijf op het punt staat kapot te gaan.
Logboek:

[...]

Zal ik eerst een volledige format (dus geen snelle) proberen of gelijk een RMA-procedure van de winkel waar ik hem heb aangeschaft beginnen?

Edit: maar gelijk een mail naar de RMA afdeling van Zercom gedaan.
Dus nu schijf eruit en BOINC weer aan? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Probleem is dat die schijf ook mn BOINC dataschijf is...

Edit: Map verplaatst naar 'oude' harde schijf en Boinc opnieuw geïnstalleerd. Deze pc doet dus ook weer mee en gaat verder waar hij gebleven was.

[ Voor 57% gewijzigd door Propheticus op 14-04-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Maar we gaan lekker vandaag! van #5 overall af, in de daily doen we het nog netter *O*

* devino maakt een dansje rondom zijn koetjes en biedt zijn teamgenoten een biertje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

devino schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:32:
Maar we gaan lekker vandaag! van #5 overall af, in de daily doen we het nog netter *O*

* devino maakt een dansje rondom zijn koetjes en biedt zijn teamgenoten een biertje aan
Proost!! Nu nog de PC met rust laten zodat die op volle snelheid kan grazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 09:52
<taunt>
Maar goed dat jullie dukebox en vipeax hebben om dat gat nog een beetje te beperken :-P
</taunt>

DIHH(MM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Of jij laat je wat zakken en ik hoef geen andere taken aan de kant te zetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Your threat is an admission of defeat! We say: BRING IT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Gaat inderdaad goed zo, als de verschillen vandaag even groot blijven als gister dan gaan we de muggezifters en klamboemachien ook voorbij vandaag :)

Ik wou dat ik ook nog wat meer puntjes weg kon zetten maar helaas, veel meer dan 5K lijkt er niet echt in te zitten :(
Hoe ik de 6K gehaald had is me ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Ik denk dat de nieuwe hardware die ik heb staan het weekend toe is aan de burn-in test, zal niet schokkend zijn, maar alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Hey jongens, al gezien? We staan 1e daily en 2e overall en op dit tempo staan we over 10 dagen eerste...MOoooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Propheticus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:36:
Hey jongens, al gezien? We staan 1e daily en 2e overall en op dit tempo staan we over 10 dagen eerste...MOoooo!
wtf dukebox, 60000 daily?! Leuke spares...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

secoh schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:11:
[...]

wtf dukebox, 60000 daily?! Leuke spares...
je bedoeld 71017 daily? _/-\o_ _/-\o_
Impressive!

Keep up the good work!
Da's best een boel computing power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
71017 is niets. Hij doet vandaag een dikke 120K en zou in zijn eentje al 2e staan in de daily (wij zouden namelijk ver naar onder zakken zonder hem).

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 16-04-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
DukeBox doet in z'n eentje bijna 7% van de overall output op MC. 7(8)7 Dat moet straks wel een bijzondere post worden als we de nummer 1 bereiken. Per slot van rekening heeft hij ook daar de lat hoog gelegd. (zie DukeBox in "[SoB]Goed nieuws en Slecht nieuws..")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Pffft, The Duke is kicking ass...
Ik dacht toch wel wat power te hebben met 72 cores 24x7 running, maar ik wordt totaal gedeclasseerd :F

Hier past maar 1 uitspraak bij die sommigen zich mischien nog wel herinneren:
"Hail to the king, baby!" :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Nog een weekje of drie... wilde ik zeggen- maar: http://www.nu.nl/games/24...ever-weer-uitgesteld.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Psst, we staan eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Op het moment niet overall, maar dat fix ik wel even :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Duke gaat over de 100.000 heen vandaag? WTFBBQ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 08:51

Pyrus

Hardknock life

secoh schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:53:
Gisteren ook al hoor ;) }:O

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Paprika schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:47:
Op het moment niet overall, maar dat fix ik wel even :P.
Hier wel hoor: http://mc.qik.nl/stampede.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat is van na 11 uur... 6.639 Vipeax <--- Daar zit het verschil. We stonden namelijk eronder tot ik flushte ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

secoh schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:53:
Hij kon/mocht dit weekend even een paar renderbakken extra gebruiken, vandaar. :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Vipeax, ik begrijp je niet echt. Toen ik die eerste post "psst'" deed (22:26 =<23:00) met het bericht dat we eerste overall stonden, stonden we dat in die stats ook...anders had ik het niet gezegd. En nu lopen we nog verder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.nl/dpc/stats.png
Dit is wat ik op dat moment kreeg te zien. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Maakt verder ook niet uit. :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
En toen was de voorsprong opeens 35K. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

De stats maken soms een vreemd sprongetje, dat komt omdat ik altijd eerst de volledige user en team dump's inlees (zodat ik zeker weten iedereen heb) en vervolgens deze per team incremental update.
De full exports zijn soms net wat ouder dan de laatst ingelezen incremental. Dit is altijd rond 23:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Oh, en toen was ook de malariacontrol dagopbrengst van heel DPC voor de derde maal >1M... Lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Bubbles schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:23:
Hij kon/mocht dit weekend even een paar renderbakken extra gebruiken, vandaar. :)
Helaas is dat nu weer over dus de 1e plek voor MC zal maar voor korte duur zijn. MM zal morgen weer de lead nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tussen dinsdag en vrijdag zal ik met 4 X3450s/X3460s bijschuiven (= +/- 18K denk ik?), misschien kunnen we de 1e plek behouden, voorlopig.

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 17-04-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Zeker wel 18k.. als het 24/7 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
24/7 100% ja. Hoe is Centos (x64) overigens voor BOINC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Draait wel goed.. standaard moet je wel geloof ik x86 libs geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

en we hebben als eerste de tweede meloen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Hmm, lekker alweer meloen :)

Afbeeldingslocatie: http://images.smulweb.nl/leden/m33/gevulde%20meloen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Ik sla over. Om een of andere vage reden ben ik allergisch geworden voor fruit. Als kind at ik standaard een appel en banaan tussen de middag en nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Bubbles schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:23:
[...]Hij kon/mocht dit weekend even een paar renderbakken extra gebruiken, vandaar. :)
Dan hoop ik dat ie die nog een paar keer meer een weekendje gebruiken mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Doe maar komend weekend, want dan valt mijn output bijna stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Wie-o-wie heeft er nog iets achter de hand, want MM staat weer boven ons in de stats en ik voorzie bij mezelf een output daling aankomen (niet dat ik veel produceer, maar alle beetjes helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Mogelijk mag ik weer wat lenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mijn output zal deze & komende week verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Paprika schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:52:
Mijn output zal deze & komende week verdubbelen.
Ik ga morgen weg voor een korte vakantie en mijn output zal dus in elkaar storten. De snelste van de 2 computers gaat uit en wordt pas zondag weer opgestart. Scheelt toch ongeveer 1000 punten per dag wat een X4 955 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Komt wel goed, wordt tijd voor 4 van deze :) :
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1FEl

[ Voor 45% gewijzigd door Paprika op 21-04-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Ik mag aannemen dat deze hardware het geheime wapen van het team is?

Best leuk speelgoed, maar helaas heb ik met mijn werk hier weinig mee van doen. Ik zorg er wel voor dat deze hardware überhaupt iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het geheime wapen is DukeBox zijn trekjes ;). Maar nee, ik heb deze achter gehouden voor het geval dat (zijn overigens van mezelf). Ik had gehoopt dat ik ze kon gebruiken om op het einde net even die voorsprong te nemen die nodig was, maar nope... MuggenMeppers gaan weer hard nu en we zouden zelfs met 8 van die nog achter blijven. Ik ben overigens bang dat ze vandaag de 160K voorbij knallen.

De TU Delft heeft op dit moment 103 PCs.... En dat aantal zal morgen nog hoger zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 21-04-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

In een ander topic lijkt het erop dat Dukebox is uitgedaagd om te laten zien wat hij in huis heeft. Het zal mij benieuwen hoeveel punten Dukebox en de DPC kunnen halen wanneer hij zijn spierballen laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 16:55
Wow als dat gaat gebeuren dan nemen we echt een enorme voorsprong op de nieuwe nummer 2 hehe(L`Alliance Francophone :w). Zou echt mooi zijn voor de stampede... :P

[ Voor 20% gewijzigd door nickb90 op 22-04-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:04:
Komt wel goed, wordt tijd voor 4 van deze :) :
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1Il1
En ze draaien mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Als die nou de hele maand 24/7 mee hadden gedraaid he...
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
uit het MM-topic:
HetMes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:55:
Heeren medestampers...

Is er animo om op de laatste dag van de stampede er nog 1x voor 100% tegenaan te gaan om dat dagmax record van de Chasers te pakken, of is de winst in de stampede race genoeg voldoening?
Even opletten met zn allen dus dat we niet al voor de laatste dag alles weghalen, wordt vast vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dag-max, overall hebben ze al en de 1st daily hebben ze al iedere dag... ze willen de max daily output die we dankzij DukeBox hebben voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Helaas staat mijn meest producerende koe in een verhuisdoos, dus dat scheelt al weer pak 'm beet 4k punten op een dag.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
* devino gaat vanmiddag al de koe op het werk uitschakelen en morgen de rest langzaam weer terugzetten.

Het was me een waar genoegen bij voor MC bij MC te zitten en dank alle andere MC-ers voor weer een topprestatie! Alle beetjes waren een onderdeel van onze gezamenlijke verdiende 2e plek! _O_

Rest mij nog 1 ding: Houdoe en Bedankt!

Tot bij een volgend project of de nieuwe stampede volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:11

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Het genoegen was wederzijds. We hebben er een mooie race van gemaakt :*)

Ik maak de maand nog even af dus mijn koetjes gaan dit weekend om. Tot de volgende Stampede :9

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 22:34
Iedereen tot wiederschnitzel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Ook mijn tweeds-meest producerende koe staat nu in een verhuisdoos.
Praktisch gezien is de stampede voor mij dus voorbij. Het was 'ne goeie mannen! :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
Hoewel ik al sinds kort na de start met Seti@Home meedeet, was dit mijn eerste stampede -ik moet zeggen, er wordt een mooi feest van gemaakt!
Volgend jaar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

:w tot de volgende stampede en d:)b voor de prestatie die we als team hebben neergezet.

Ik denk dat ik een client nog op malaria laat en de andere gaat weer terug naar Rossetta. Het was leuk samen en we gaan elkaar weer zien op een van de projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 15:06
Verkeerde forum/topic.. tot volgend jaar ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Gezelli op 29-04-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Joh, nog ruim 1 dag we gaan toch niet nu al stoppen he ? Ik ga nog ff alles op alles zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
* devino heeft de koe op het werk toch maar aan laten staan
De wutjes waren nog niet op, dus die mag door tot maandagochtend en dan de laatste restjes opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 22:34
DukeBox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:04:
Joh, nog ruim 1 dag we gaan toch niet nu al stoppen he ? Ik ga nog ff alles op alles zetten.
Laat de koetjes nog wel even doorgrazen.
Gaan in mei ergens anders grazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

DukeBox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:04:
Ik vraag alleen geen nieuwe WU's meer aan en laat de buffers uitrekenen. Op mijn werk PC blijft de client wel doorgaan met dit project. Helaas is dat de traagste PC die ik ooit gezien heb, maar nog steeds goed voor 200 punten per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Helaas kan ik er nu echt niets meer bij toveren, maar >35K daily, zonder toegang tot een bedrijfsfarm (of uni-farm :+) en dus puur eigen hardware, vind ik nog best ok, dus ik ben i.i.g. tevreden :).

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 29-04-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino

devino

Topicstarter
Paprika schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:52:
Helaas kan ik er nu echt niets meer bij toveren, maar >35K daily, zonder toegang tot een bedrijfsfarm (of uni-farm :+) en dus puur eigen hardware, vind ik nog best ok, dus ik ben i.i.g. tevreden :).
Best ok zegt ie dan....
Ik ben al blij als ik boven de 1,5K uitkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
Paprika schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:52:
Dat is bij zo'n beetje elke stampede het geval. Natuurlijk zijn er mensen die door werk of scholing over een groter park kunnen beschikken (waar de stampede natuurlijk graag van profiteert). En de groep van thuisvouwers (ik blijf een F@H meubel). Imho zet je tijdens een stampede gewoon je best beentje voor en geniet je van de output.
Na dit geneuzel zeg ik alleen nog "Mosquito Chasers well done" _/-\o_
Tot de volgende stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Niet online
zo alles gaat hier ook weer eens offline...
best warm in een kamer van 2 bij 2 :)

tot de volgende stampede dan maar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Buiten dat ik op mijn werk wat kan doen draai ik nu ook ruim 18k per dag thuis op diverse (3x htpc, 1x stats server, 4 lapops.
Ja, hier is het ook lekker warm, gelukkig staat het op zolder met 2 dakramen dus alles aan warmte stijgt meteen op.

[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 29-04-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

De mijne staat zijn laatste WU's ook weg te stampen daarna gaat i offline om een groter jasje te krijgen. Ik wachte er extra mee vanwege de stampede :)

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 18:59
*O* Van harte gefeliciteerd met jullie tweede plaats overall! *O*
Mosquito Chasers offered scientists quickly useful insights to obliterate catastrophic hellish ailment, subteam ending respectably second.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

arnold_m schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:00:
*O* Van harte gefeliciteerd met jullie tweede plaats overall! *O*
Mosquito Chasers offered scientists quickly useful insights to obliterate catastrophic hellish ailment, subteam ending respectably second.
}:O _/-\o_ voor Arnold. Voor alle acroniemen die je verzonnen hebt. d:)b

Pagina: 1 2 3 Laatste