Dat je processor het niet doet...
Die shim zal wel sluiting maken ergens.
Heb je 'em wel recht zitten?
Die shim zal wel sluiting maken ergens.
Heb je 'em wel recht zitten?
Every morning is the dawn of a new error.
Daar dacht ik dus zelf ook nog aan ja, die shim heeft zo enorm veel speling tussen die voetjes! Hij past er maar op een fatsoendelijke manier op, zo heb ik um erop gezet, maar hetlijkt wel of de IC'tjes in contact komen met het koper ja! Verschuiven helpt weinig omdat ie zo los zit!
Hmmm, anders strax nog maar eens wat mee klungelen!
Het is dus zoon geval:

Nu lijkt het bijvoorbeeld , datie kussentjes niet geheel liniair zitten ten opzichte van de daarvoor bestemde uitsparingen.
rechtsboven zit het rubbere nopje bijvoorbeeld tegen de rand van de uitsparing, rechtsonder zit er bijvoorbeeld in het rond een millimeter ruimte etc.
Hmmm, anders strax nog maar eens wat mee klungelen!
Het is dus zoon geval:

Nu lijkt het bijvoorbeeld , datie kussentjes niet geheel liniair zitten ten opzichte van de daarvoor bestemde uitsparingen.
rechtsboven zit het rubbere nopje bijvoorbeeld tegen de rand van de uitsparing, rechtsonder zit er bijvoorbeeld in het rond een millimeter ruimte etc.
Ik heb ook zo'n ding. Samen met de FOP38 gekocht, maar ik heb hier geen problemen.
Alles werkt gewoon top!
Alles werkt gewoon top!
Verwijderd
Een normale shim kan er op 8 manieren op, er is alleen maar 1 goede manier, die uitsparing die erin zit is voor je L1 bruggen.