Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xp licentie en clonen

Pagina: 1
Acties:

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 13:01
Ik heb een vraag waarop hopelijk iemand het antwoord weet. Ik heb 10 HP systemen gekocht welke voor het bedrijf van mijn oom gebruikt gaan worden als workstations. Het zijn 10 dezelfde systemen met xp licentiestikker. Ik heb met een oem cd 1 van die systemen geinstalleerd, geactiveerd, drivers en updates ect. ect. Oftewel, een volledige installatie. Vervolgens heb ik een ghost image gemaakt en overgezet op de andere 9. Maar nu kan ik niet meer de productcode veranderen, dus zijn ze alle 10 met dezelfde code geactiveerd. Op zich geen probleem, alle werkt als een tierelier, maar wat ik me nu afvraag, krijg je dan op een gegeven moment geen melding van softwarefraude omdat ze alle 10 dezelfde code hebben ? Ik heb eigenlijk ook geen zin om nog 9 keer alles te moeten installeren. Zou mooi zijn als iemand dit weet en mij hier een antwoord op weet te geven.

• AAD84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 18:58
Kijk eens naar Sysprep for windows XP, als dat eenmaal gebeurd is. Een ghost image maken, daarna de boel uitrollen.

[ Voor 3% gewijzigd door AAD84 op 28-03-2011 18:44 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 12:01

JdM

Humbled

Je kunt gewoon per PC de code veranderen zonder dat er verder iets verandert aan het systeem zelf.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:33
als je ff googled op "Windows XP change Serial" vind je normaal de oplossing :)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:51
Icekiller2k6 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:46:
als je ff googled op "Windows XP change Serial" vind je normaal de oplossing :)
Als ik hem was zou ik gewoon even zoeken op Sysprep, net zo makkelijker en kan later een hoop vage meldingen schelen ;)

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems