Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stelling: Hoe groter de applicatie, hoe meer je moet relat..

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lezers,

Ik vroeg me af hoe jullie hier over dachten (iets met veel meer ervaring dan mij en misschien wat interesant leerstof):

Hoe groter de applicatie, hoe meer je moet relativeren.
Bij kleine programma's merk ik dat ik bijv veel hard kan coderen, maar ben ik in een OOP/MVC bui en ga ik er vanuit dat iedereen alles kan uitbreiden, dan maak ik snel dingen relatief en wil ik zelfs eval functies gebruiken voor dynamische objecten.

Bedankt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, sorry, maar zo werken we hier niet. Een stelling dumpen en dan hopen dat er op los gediscussieerd wordt zonder enige onderbouwing noch je eigen mening is nou niet bepaald de manier waarop we hier graag een topic zien verschijnen. Daarbij is me deze "vraag" of "discussie" véél te vaag en breed ('zelfs eval'? Nogal uit context, niet? OOP/MVC bui? Want OOP is interchangeable met MVC ofzo? En wat is dingen "relatief maken"?) om iets zinnigs op te kunnen zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 28-03-2011 14:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.