Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Individuele uitzonderingen aanmaken voor Adblock (Chrome)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hier op tweakers en andere sites zit reclame op de achtergrond van de pagina. Ik stoor mij daar helemaal niet aan ik wil dit graag zien (anders heb ik zo'n grote kale lege grijze ruimte). Hoe maak ik hier een uitzondering voor in Adblock.

Ik gebruik Chrome en Adblock. Ik heb easylist en Nederlandse uitbreiding aangevinkt. In adblock word ik naar deze site geleid: http://adblockplus.org/en/filters

Bij uitzonderingen staat daar dat je @@ moet toevoegen. Nu wil ik op de beta.gamekings.tv de bovenste banner een uitzondering geven alleen lukt dat mij niet. Hoe doe ik dit? Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Bump. Iemand? Ik kom er niet uit.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

D4NG3R

kiwi

:)

Op FF klik je op he ABP logo, en selecteer je "Uitschakelen op gathering.tweakers.net" ik mag aannemen dat dit ook zo gaat onder Chrome.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet een hele site uitzonderen. Maar bijvoorbeeld een banner of een achtergrond.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Als je nu op het ABP logo klikt en dan 'blokkeerbare onderdelen openen' aanklikt, dan zie je een hele lijst met items die toegelaten dan wel geblokkeerd zijn. Daar kun je de desbetreffende filter aan of uit zetten. Dit verhaal geldt in ieder geval voor Firefox, maar ik neem aan dat het in Chrome hetzelfde zal werken.

Let wel op dat je op Tweakers.net akkoord bent gegaan met de AV ;)
4.2 xii: geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.