Batterij probleem Toshiba Sattelite 2520CDT

Pagina: 1
Acties:

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
Hallo mensen,

Heb hier een Toshiba 2520 CDT gered van de vuilnisbak op de zaak. Als ik m kan fixen mag ik m hebben dus ben druk bezig en denk dat het probleem vrij simpel is: de batterij is dood. Zou ik die er af halen en alleen op netstroom zetten dan doet ie het weer (hoop ik). De laptop start niet meer op als je de knop induwt en op netstroom brand het ledje netstroom groen en het ledje battery oranje. Soms knippert dat oranje ook (als je netstroom net aanzet). Heb nu alleen een heel DOM probleem :) De batterij krijgt ik niet los! Er zitten 2 schuifjes op de zijkant van de laptop, eentje schuift voor de ingang van je netwerk kaart zodat die er niet uitvalt ofzo. De tweede weet ik niet wat ie doet. De schuifjes staan slotjes op, open en dicht. Heb het schuifje dat ik niet herken al open gezet en ben aan de batterij aan het rukken geweest maar krijg het ding niet los. Op internet rondgezocht maar Toshiba kent op de websites (.nl en .com) het type Sattelite 2520CDT niet. Wie o wie kan me hiermee helpen? Als je het antwoord weet schenk ik je een standbeeld voor in je tuin :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Ik heb hier 2400 CS liggen en als het goed is zit er links aan de zijkant een schuifje en daar achter zit een knopje/handeltje en daar moet je op drukken dan komt de batterij ervanzelf uit.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
Nope, dat werkt dus niet... Dit begint echt vervelend te worden. :( Die toshiba's zijn echt allemaal anders gebouwd. Casemodden is een hobby van die mannen daar ofzo :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
Waarschijnlijk zijn ze bij Toshiba niet de enigen die nog nooit van het type gehoord hebben... *Snik* :'(

Verwijderd

Als ik me goed herinner zit bij de meeste satelites de accu aan de onderkant. Ondersteboven leggen, unlocken, accu 1 a 2 cm schuiven en dan kan je hem eruit tillen.

Verwijderd

Idd op z`n kop leggen , en dan moet er als het goed is ( ga nu ff uit van de sat 41xx serie ) aan de linkse kant de accu zitten .
Linkse buiten kant fungeert gelijk als slot voor je accu , naar je toe schuiven/trekken en dan kan je accu er zo uit liggen.
Lukt het niet moet je maar ff mailen ik woon in de omg van Utrecht wil dan wel ff voor je kijken .

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
PART II van de Sattelite 2520CDT:

De batterij met grof geweld los nu. Laptop 3 uur laten staan en netstroom er op gegooid Nu nog steeds niets. Ledje van de voeding brand, CD-romspeler geeft een lampje op de zijkant en verder helemaal niets. geen beeld, geen geluid, geen gezoem.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Kan ik eht ding nog fixen.
Is bijna 3 jaar oud ofzo, kan ik nog opsturen naar fabrikant? (kosteloos?)
Heb echt overal rondgesnuffeld maar er is nix te vinden over de 2520CDt en ben toch erg gebrand op het ding draaiende te krijgen zodat ik m mee kan slepen naar school
Plz help!

Pagina: 1