#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Ik heb hier 2400 CS liggen en als het goed is zit er links aan de zijkant een schuifje en daar achter zit een knopje/handeltje en daar moet je op drukken dan komt de batterij ervanzelf uit.
Nope, dat werkt dus niet... Dit begint echt vervelend te worden.
Die toshiba's zijn echt allemaal anders gebouwd. Casemodden is een hobby van die mannen daar ofzo
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Als ik me goed herinner zit bij de meeste satelites de accu aan de onderkant. Ondersteboven leggen, unlocken, accu 1 a 2 cm schuiven en dan kan je hem eruit tillen.
Verwijderd
Idd op z`n kop leggen , en dan moet er als het goed is ( ga nu ff uit van de sat 41xx serie ) aan de linkse kant de accu zitten .
Linkse buiten kant fungeert gelijk als slot voor je accu , naar je toe schuiven/trekken en dan kan je accu er zo uit liggen.
Lukt het niet moet je maar ff mailen ik woon in de omg van Utrecht wil dan wel ff voor je kijken .
Linkse buiten kant fungeert gelijk als slot voor je accu , naar je toe schuiven/trekken en dan kan je accu er zo uit liggen.
Lukt het niet moet je maar ff mailen ik woon in de omg van Utrecht wil dan wel ff voor je kijken .
PART II van de Sattelite 2520CDT:
De batterij met grof geweld los nu. Laptop 3 uur laten staan en netstroom er op gegooid Nu nog steeds niets. Ledje van de voeding brand, CD-romspeler geeft een lampje op de zijkant en verder helemaal niets. geen beeld, geen geluid, geen gezoem.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Kan ik eht ding nog fixen.
Is bijna 3 jaar oud ofzo, kan ik nog opsturen naar fabrikant? (kosteloos?)
Heb echt overal rondgesnuffeld maar er is nix te vinden over de 2520CDt en ben toch erg gebrand op het ding draaiende te krijgen zodat ik m mee kan slepen naar school
Plz help!
De batterij met grof geweld los nu. Laptop 3 uur laten staan en netstroom er op gegooid Nu nog steeds niets. Ledje van de voeding brand, CD-romspeler geeft een lampje op de zijkant en verder helemaal niets. geen beeld, geen geluid, geen gezoem.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Kan ik eht ding nog fixen.
Is bijna 3 jaar oud ofzo, kan ik nog opsturen naar fabrikant? (kosteloos?)
Heb echt overal rondgesnuffeld maar er is nix te vinden over de 2520CDt en ben toch erg gebrand op het ding draaiende te krijgen zodat ik m mee kan slepen naar school
Plz help!
Pagina: 1