Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een extra computerscherm bij mijn laptop, maar wat is tegenwoordig nog het verschil tussen een tv en een computerscherm (behalve dat in een tv een extra tuner zit)

Ik zag namelijk de BenQ SE2241B voor 100 euro staan, en meestal heb je hier nog geen 21,5" Full HD monitor voor.

Wie kan mij helpen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:42

FeaR

In GoT we trust

Een TV is niet alleen een extra tuner. Veel TV's hebben ook nog software welke het beeld aanpast zodat beelden vloeiend worden weergegeven. Verder is het paneel wat in de meeste TV's zit een stuk beter dan het scherm wat er in pc-schermen gaat. En nog wel meer kleine dingen waarin een echte TV zich onderscheidt met een gewoon pc-scherm. Er is dus nog altijd een verschil tussen een echte TV en een pc-scherm met ingebouwde tuner. En de BenQ SE2241B is er eentje van het laatste type.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus om deze als tv te gebruiken is niet ideaal maar als computerscherm is het wel een aardig scherm?
Ik vind voor de rest namelijk niet veel met deze diagonaal, resolutie (en als et voor niet te veel geld kan een hdmi ingang) voor deze prijs

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 11:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
en weet trouwens iemand hoe BenQ qua afwerking is?