Toon posts:

Kan cdbrander op aux aansluiting van geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Guilemot Maxi Sound Muse besteld en ik vroeg me af of m'n brandertje toevallig op m'n aux aansluiting van de kaart kan. Ik heb ook nog een gewone cd-rom speler die op de cd in wordt aan gesloten. Weet iemand of dit kan?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Ja natuurlijk. Geen enkel probleem ik heb het zelf ook!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de snelle reply op dit uur! ;)
Er zitten trouwens twee cd aansluitingen op, 1 digitaal en 1 analoog. Kan ik ook beide aansluitingen gebruiken?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Op Saturday 17 March 2001 05:37 schreef Raampie het volgende:
Thanks voor de snelle reply op dit uur! ;)
Kranten bezorgen en ik was ff thuis.. :)
Er zitten trouwens twee cd aansluitingen op, 1 digitaal en 1 analoog. Kan ik ook beide aansluitingen gebruiken?
Ja hoor, zolang je voor de digitale maar een 2-pins kabel gebruikt. Het heeft trouwens niet echt veel zin om ze beide voor 1 speler te gebruiken.

edit:

sommige tekentjes worden niet geaccepteerd :(... dus nu ff vervangen

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, zolang je voor de digitale maar een 2-pins kabel gebruikt. Het heeft trouwens niet echt veel zin om ze beide voor 1 speler te gebruiken.
Dat van die 2-pins kabel wist ik niet. M'n gewone cd-rom zit momenteel met een 3of4pins aangesloten. Wat ik dus wil is dat ik zowel m'n cd-rom als m'n cd-brander op m'n nieuwe geluidskaart aan kan sluiten. En inderdaad niet 1 cd speler met twee kabeltjes.

Ik denk dat ik dan m'n cd-rom aansluit op de digitale ingang en de brander op de analoge.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog iets toe te voegen?

Verwijderd

Topicstarter
Verder op welke van de vier pinnetjes (zowel op de cd-rom of de brander als op de geluidskaart) moet dat 2-pollige kabeltje?

Ik heb bij m'n brander wel een drie pollig kabeltje gekregen en hiervoor geld eigenlijk dezelfde vraag. Hoe moet ik deze aansluiten op een aansluiting met 4 pinnetjes? Op de brander past hij waarschijnlijk maar op 1 manier maar op de kaart lijkt dat niet zo te zijn (op de foto's dan tenminste, ik krijg hem waarschijnlijk woensdag).
Pagina: 1