Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Sinds kort heb ik me geregistreerd bij moneybookers, een soort online betalingsdienst.

Ik heb me daar opgegeven voor een prepaid mastercard, die ik in enkele dagen hoop te ontvangen via de post.

Nu is mijn vraag of er mensen hier zijn die ervaring hebben met het betalen van producten met behulp van de door moneybookers verstrekte prepaid mastercard?

Ik wil weten of ik met die kaart kan betalen op amazon.com.

De reden dat ik dit vraag, is omdat, ik eerder met een andere prepaid mastercard heb geprobeerd in itunes een aankoop te doen, maar dit mislukte met een melding dat de prepaid mastercard was uitgegeven in een ander land, dus niet Nederland.

De prepaid mastercard van moneybookers wordt uitgegeven in UK, en dus wil ik graag weten of amazon.com net zo kieskeurig is als itunes.

De reden dat ik geen gewone creditkaart heb is omdat mijn inkomen te laag is.

Ik zou ook graag horen of er andere prettig werkende manieren zijn om producten te kopen bij amazon.com zonder gebruik te moeten maken van een reguliere creditcard.

Met vriendelijke groet,

zx81

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat gaat niet werken in ITunes (ik heb een Belgische kaart, werkt ook niet), maar daar is (voor iTunes) een oplossing voor: ClickAndBuy koppelen aan je kaart.

Amazon werkt volgens mij ongeacht uit welk land de kaart komt.

[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 28-03-2011 07:44 ]

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik kan bevestigen dat het in ieder geval werkt op amazon.co.uk. Daarnaast heb ik een aantal succesvolle betalingen gedaan naar Amerikaanse websites.

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 00:11
Heb zelf ook de moneybookers kaart hier liggen, heb hem nog nooit gebruikt als ik eerlijk ben.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik weet niet zeker of dit bij Amazon of Play was maar een eerste bestelling wilde dat bedrijf alleen versturen richting mijn postadres wat bij de cc hoorde. Dat was de enige eis om met mijn NL cc aan de gang te gaan. Verder heb ik nog nooit problemen gehad bij Amazon met het betalen met een buitenlandse cc (dat is op .com, co.uk en .de).

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:39

Qwerty-273

Meukposter

Amazon is inderdaad geen probleem. PayPal is een ander verhaal :X
in mijn geval was dat een CC van land A, woonadres in land B, afleveradres in land C

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
Deze discussie kan worden gesloten.

Ik heb een goedkoop en duur artikel bij amazon.com besteld, en alles is gelukt!
De producten werden dezelfde dag nog verstuurd.

Bedankt voor jullie reacties!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Amazon is overigens wel een uitzondering. Ik ben een tijdje voor werk in de VS geweest waar ik een appartement met eigen postadres had en Amazon was ongeveer de enige webwinkel die mijn NL creditcard accepteerde voor verzendingen naar een Amerikaans adres.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Canaria schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:40:
Amazon is overigens wel een uitzondering. Ik ben een tijdje voor werk in de VS geweest waar ik een appartement met eigen postadres had en Amazon was ongeveer de enige webwinkel die mijn NL creditcard accepteerde voor verzendingen naar een Amerikaans adres.
Ja blijkbaar durft Amazon het aan of valt het aantal fraude gevallen met Nederlandse CC kaarten in verhouding gewoon erg mee.
Pagina: 1