Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

speciale voedingskabel

Pagina: 1
Acties:

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
Heb al het virituele "stad en land" afgezocht naar een (web)-winkel waar ik met PayPal, Ideaal of pinnen/cash een kabel met volgende specificatie kan krijgen:
- IEC C14 <--> C13

Dit type was vroeger vrij gewoon om vanuit je pc voeding de netspanning door te lussen naar je monitor. Tegenwoordig volgens mij vooral in rack-opstellingen nog vrij veel toegepast, als ik de zoekresultaten mag geloven.

Het type kabel is vrij goed te vinden, echter niet met de specificaties die ik stel. Wegens ruimte gebrek heb ik het liefst de C14 plug (hij komt vanuit een eerder genoemde voeding) met een 90o hoek. De C13 mag alles zijn (hoek/geen hoek).

Iemand de juiste zoekterm? Patch cable, angle power cable etc. leveren niet de juiste resultaten op eBay/google.

Ben benieuwd!

Omdat plaatjes meer zeggen, links de C14 rechts de C13:
Afbeeldingslocatie: http://static.wb.gs/instancefiles/43532820/10A-IEC-angle-plug-socket.jpg
Welke komt van http://www.rackpower.co.nz/10a-iec-nz-3%20pin

• gauntlet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 21:25

• significant
Zelf maken uiterste optie, maar volgens mij is dit gewoon een slecht vindbare toch courante kabel type.

Wacht nog even de overige reacties af!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
APC heeft ze wel in een pak van 6:
http://tweakers.net/price...d/brand/118?keyword=haaks
Beetje aan de prijs.

• significant
ja inderdaad "beetje" aan de prijs. Nee, dit is inderdaad niet mijn budget. Nog andere suggesties?

Verwijderd

Heb 1 suggestie voor je. Vraag het eens aan de tweakers Denskie of Kawarez, grote kans dat zij het wel hebben of er aan kunnen komen.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
www.allekabels.nl.... of kabeltje.com... daar hebben ze een hele hoop tegen schappelijke prijzen. Heb je daar al eens een kijkje genomen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• significant
MicGlou schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:23:
www.allekabels.nl.... of kabeltje.com... daar hebben ze een hele hoop tegen schappelijke prijzen. Heb je daar al eens een kijkje genomen?
Ja, daar ben ik niets tegengekomen.
Inderdaad een optie, wacht nog even af zoals eerder gesteld of dat er ook een variant te koop is.
Precies, maar dan met 90 graden hoeken (zie TS).

Nog steeds benieuwd of iemand er een te koop vind!

• n0m0r3
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 13:55
nou zeg, kan ook echt nergens zo'n kabel vinden. ben uitgegoogled.
ben ook opzoek naar zoiets voor m'n zelfbouw nas welke nog aan een APC geknoopt moet worden.
denk dat het dus zelf maken wordt ;-)

• significant
tsja, daar ben ik dan ook bang voor. Denk dat ik dan maar 2 kabels aan elkaar bakken ga...

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

Of even googelen op "kabel C14 en C13" staan voldoende opties.

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

• significant
dat klopt, maar we doen niet voor neits moeilijk (zie TS), we hebben hoekjes nodig.

Verwijderd

Vraag het eens aan de tweakers Denskie of Kawarez, grote kans dat zij het wel hebben of er aan kunnen komen.

Verwijderd

Ik weet precies wat je bedoeld.
ik heb alleen deze uitvoering nog nooit gezien....

We met een haakse hoek aan de voeding kant maar dan heeft deze er geen aan de andere kant.
Deze kabel heb ik nog nooit gezien.

Hier kun je de connectors los kopen: http://www.firmacohen.nl/...gory-180237/Stekkers.html

Ik kan er helaas niet meer aan komen. Op het werk zijn dat vreselijke kabels omdat ze naast elkaar in de pdu moeten. Echter werk ik daar sinds vrijdag niet meer dus ik kan er helaas zo niet meer aankomen...

• significant
@Denskie,

Dank je voor je reactie. De C13 hoeft niet per se haaks te zijn.

Wel toevallig dat je er net vrijdag neit meer werkt. Had ik je eerder moeten vragen...

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 19:15

remy007

Broodje Bakpao Helmond

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• significant
Nope, haaks should it be. Zie plaatje in TS, waarbij de haaksheid van de linkeraansluting aanwezig moet zijn en van de rechter mag zijn.

• significant
check, dat is hem! Held! Beetje jammer van de verzendkosten, maar ga er even mee bezig.

• NaabJ
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-07 12:19
Al eens gekeken op www.elektronica-online.nl ? Zeer schappelijke prijzen :)
Pagina: 1