Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

firefox, opera en chrome lopen vast bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

Wat is er aan de hand. Vandaag firefox naar de laatste versie (4) geupdate en vanaf dat moment liep FF vast bij opstarten. Probleemoplossing geprobeerd maar kan er niet achter komen wat er aan de hand is. Ik krijg alleen de melding dat het een compatibiliteitsprobleem is. Hierdoor had ik het idee dan maar chrome en opera te proberen, maar na installatie van beiden werken ook deze browsers niet. Vervallen continu in "dit programma reageert niet".
mijn windows versie is windows 7 (64 bit) professional edition.
wie heeft er een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe het opgelost kan worden?

bij voorbaat dank,

ronaldg

EDIT 28-3:
Ik heb zelf ondertussen al uren verschillende fora afgestruind om gelijksoortige gevallen te vinden of oplossingen, maar het heeft tot nu toe echter nog geen resultaat opgeleverd. Begin er een beetje moedeloos van te worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 10:34 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Uninstall Firefox 4 en installeer Firefox 4 opnieuw. Er lijkt iets fout gegaan bij je upgrade naar Firefox 4.

Battle.net tag

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mystery schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:30:
Uninstall Firefox 4 en installeer Firefox 4 opnieuw. Er lijkt iets fout gegaan bij je upgrade naar Firefox 4.
Vaak de simpelste weg die werkt ;)

copy wel even je bladwijzers mocht je er veel hebben, want je moet FF compleet verwijderen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle 3 de genoemde browsers al meerdere keren geinstalleerd en gedeinstalleerd. Zodra ik na installatie de browser open is er nog niets aan de hand, maar bij de eerste klik die ik daarna doe om een cursor in de zoekbalk te krijgen of zelfs direct weer te sluiten vervalt de browser direct in "reageert niet". daarna kan ik de browser alleen nog sluiten met behulp van windows taakbeheer. Zelfs daar blijft de browser actief onder de tab processen als ik het sluit onder de tab toepassingen. pas als ik het onder processen sluit kan ik vervolgens de browser deinstalleren. Ik snap er helemaal niets van en het drijft me ondertussen bijna tot waanzin....., ook volledige scans van mijn security (panda) geeft geen enkel probleem aan. Het systeem is ook nog maar amper 4 weken en heeft tot de upgrade van FF 3.6 naar FF 4 geen enkel probleem gehad.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

En 3.6.16 werkt wel ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Had ik nog niet aan gedacht dat nogeens te proberen, maar helaas de oudere versies van FF worden niet eens meer geladen. wel word mijn pc heel traag zodra ik 3.6.16 probeer te openen en gebruikt FF wel 12% processorgebruik aan in taakbeheer onder tab processen. zodra dit het geval is (gebeurd bij alle andere browsers als IE) lijkt mijn computer algeheel verstoort te zijn. Sluit ik het proces af dan is mijn PC weer normaal.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Hoe uninstall jij applicaties? Als dat niet op de juiste manier wordt gedaan dan kunnen er elementen in het register of in het bestandssysteem achterblijven.

Het lijkt er namelijk op alsof een van de dll'en die HTML of iets dergelijks moet leveren corrupt is (achtergebleven informatie van onvolledige install\uninstall\herinstall).

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Ik uninstall ze via een programma wijzigen of verwijderen, aanklikken en dan verwijderen aanklikken. Vervolgens krijg ik dan de vraag of ik volledig wil verwijderen wat ik dan bevestig.
Is er een manier om het zorgvuldiger te doen en hoe zou ik het weer goed kunnen krijgen?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Via regedit Ronald, maar daar zou ik niet aankomen als je er geen ervaring mee hebt.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Je kunt anders de trial van Your Unistaller Pro proberen.Deze verwijdert de applicatie zoals jij het doet en scant daarna je register op keys en de install dirs op files. De meest complete manier om te verwijderen voor iemand zonder uitgebreide ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 30-03-2011 13:07 . Reden: Link naar directe download gemaakt ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Pagina: 1