Toon posts:

Screens of Teamviewer (VNC achtige apps) vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een van deze of een andere remote desktop client op zijn iOs device geprobeerd?
Zo ja;

- Is het werkbaar?
- Kan je het gebruiken om Flash sites te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik gebruik zelf iTeleport. Er zit een aardige vertraging in de beeldopbouw dus flash filmpjes kijken (dumpert.nl ofzo) kan ik niet aanraden. Verder is het wel idaal om gewoon toegang te hebben tot je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Benny schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:27:
Ik gebruik zelf iTeleport. Er zit een aardige vertraging in de beeldopbouw dus flash filmpjes kijken (dumpert.nl ofzo) kan ik niet aanraden. Verder is het wel idaal om gewoon toegang te hebben tot je PC.
Volgens http://community.babycent...n_ios_and_android_devices

Gaat het wel werken. Connect je over 3g of op je thuis wifi? Ik ben vooral geinterreseerd in hoe het gaat over wifi. Specifiek: sesamstraat.nl _/-\o_

Mijn kleine zou er zo blij van worden O+

* Aha... splashtop is de client. Die is blijkbaar heel snel... maar resized wel al je windows, mensen vinden het een enorm issue of vinden het prima. *more research is needed*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Ik gebruik zelf teamviewer. Werkt op zich prima. 1x geprobeerd te pokeren (pokerstars) op mijn iphone via teamviewer (meer voor 'kijk wat ik kan' dan echt praktisch nut :P) Niet heel fijn om op die manier je muis te moeten bewegen etc. maar het werkte wel!

Teamviewer is gratis zolang je het niet zakelijk gebruikt, dus ik zou zeggen probeer het uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik gebruik Logmein.com Omdat ik daar al mee werk sinds de beta voor de iphones. Het is niet heel praktisch maar het valt zeker te doen als je eventjes snel wat moet bekijke. Er komt nu zelfs een functie bij de nieuwe logmein voor filesharing, echter weet ik niet zeker of dit dan ook inhoud voor de iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 16:22
Ik gebruik ISSH. Met deze app heb je de mogelijkheid om of het scherm over te nemen(VNC) of met SSH je server te bedienen. Kost wel een centje, maar is het dubbel en dwars waard.

Ik gebruik de app in en extern vanaf mijn netwerk en heeft een goede reactietijd. Ook SSH met transparant toetsenbordje is heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

TeamViewer beschouw ik niet echt als VNC, maar zet er 'achtig' achter idd, en dan ben ik het met je eens.

Het is prima, en werkt geweldig op de ipad2. iPhone4 is gewoon klein, maar het werkt en werkt prima genoeg om even snel pa zijn email 'lock icoontje' kwijt te raken bijvoorbeeld.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
schijnt dat EveryAir goed schijnt te merken... ze promoten zelf ermee dat je streaming starcraft 2 of WoW ermee kan doen..... ik had even gebruikt maar vond het niet zo geweldig werken maar heb het maar heel kort gebruikt...

ik gebruik zelf teamviewer voor de iPad en dat werkt opzich best prima... VNC ook gebruikt maar dan op iPhone en dat werkte ook zeer goed.

gebruik anders eventueel SkyFire app om de flash websites te laden... maar dat is totaal niet gerelateerd aan remote pc apps maar is gewoon een browser...

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 03-05-2011 17:35 ]

Pagina: 1