De klemmetjes die je gebruikt om je videokaart vast te zetten zijn absoluut niet stevig, en de usb 3.0 aansluiting ,die meegeleverd zit bij een msi p67a-gd65, schiet gewoon uit het klemmetje als je een usb-device erin wil doen. Nu wil ik die aansluiting vastzetten met een schroef, maar ik kan helemaal geen schroef vinden die past op de gaatjes bij de klemmetjes. Iemand weet hiervan?
Die schroeven houden echt wel die dingen vast hoor, als ze maar goed in het pci slot zitten.
Maar ik kan de schroeven ervoor niet vinden en het lijkt alsof ze niet bij de kast zitten, dat probeerde ik iig te zeggen.
Maar hoe moeten wij jou daar bij helpen?
Als jij die schroefjes niet meer dan moet je misschien even bij wat oude hardware kijken, want die schroeven hebben bijna allemaal dezelfde maat..
Als jij die schroefjes niet meer dan moet je misschien even bij wat oude hardware kijken, want die schroeven hebben bijna allemaal dezelfde maat..
ik heb schroeven van de cm 690 hier, maar die passen niet
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1232137494.jpeg
Er zouden toch gwn schroeven bij moeten zitten, of hebben ze gedacht dat als het een screwless design is, dat ze de schroeven konden weglaten....
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1232137494.jpeg
Er zouden toch gwn schroeven bij moeten zitten, of hebben ze gedacht dat als het een screwless design is, dat ze de schroeven konden weglaten....
[ Voor 63% gewijzigd door Marnix72 op 27-03-2011 19:39 ]
D'r zit niet eens schroefdraad in, dus gewoon iets zoeken wat past (bij voorkeur zelf-tappend) en erin 'forceren'. Je kunt ze ook eerst tappen maar tap-boortjes zijn best prijzig.
Mocht je die standaard schroefjes niet hebben, je lokale pc-boer heeft er vast een paar over.
Mocht je die standaard schroefjes niet hebben, je lokale pc-boer heeft er vast een paar over.
hmmm
is dat zo?
omg je hebt gelijk, ja, dat ga ik dan maar doen met de voeding schroeven...
vielen dank
edit
helaas die gaan er niet in
is dat zo?
omg je hebt gelijk, ja, dat ga ik dan maar doen met de voeding schroeven...
vielen dank
edit
helaas die gaan er niet in
[ Voor 15% gewijzigd door Marnix72 op 27-03-2011 19:59 ]
Die klik systemen zijn er ook om schroeven te vervangen 
Maar je hebt vast wel ergens iets liggen wat er wel in past.
Maar je hebt vast wel ergens iets liggen wat er wel in past.
Pagina: 1