nieuws: Mailing van Burgernet Zuilen toont alle e-mailadressen deelnemers
Laatste zin, tweede alinea:
Daarnaast nog een vraag, ik heb dit verhaal vrijdagmiddag ingezonden via de nieuwssubmit, kort nadat ik de mail had ontvangen. Omdat dit nieuws toen nog nergens op internet stond, heb ik bij link ingevuld 'geen link' - kan dit de reden zijn dat het verhaal toen niet direct geplaatst is?
Wellicht ten overvloede, het is niet mijn bedoeling om hier huilie te komen doen 'mijn submit is niet geplaatst QQ', ik ben enkel benieuwd of het zin heeft om nieuws te submitten zonder dat er een link is naar een artikel op een andere site.
edit: nog een toevoeging
Laatste zin, laatste alinea:
En de nogal magere excuusmail van Burgernet (eveneens zo een 2,5 uur na de oorspronkelijke mail):
Laatste zin, tweede alinea:
Als deelnemer aan Burgernet Zuilen kan ik je verklappen dat het om circa 550 mailadressen gaat. Ik kan de oorspronkelijke mail op verzoek forwarden ter verificatie.Het zou gaan om tientallen mailadressen.
Daarnaast nog een vraag, ik heb dit verhaal vrijdagmiddag ingezonden via de nieuwssubmit, kort nadat ik de mail had ontvangen. Omdat dit nieuws toen nog nergens op internet stond, heb ik bij link ingevuld 'geen link' - kan dit de reden zijn dat het verhaal toen niet direct geplaatst is?
Wellicht ten overvloede, het is niet mijn bedoeling om hier huilie te komen doen 'mijn submit is niet geplaatst QQ', ik ben enkel benieuwd of het zin heeft om nieuws te submitten zonder dat er een link is naar een artikel op een andere site.
edit: nog een toevoeging
Laatste zin, laatste alinea:
Dit is correct, ongeveer 2,5 uur na de oorspronkelijke mail volgde het berichtOpmerkelijk is dat Burgernet Zuilen kort nadat de eerste klachten binnenkwamen, getracht zou hebben om de betreffende mail 'in te trekken', iets wat vrijwel onmogelijk is.
Ironisch genoeg waren bij deze mail wederom alle mailadressen van alle deelnemers zichtbaar.Burgernet Zuilen wil bericht Enquete intrekken.
En de nogal magere excuusmail van Burgernet (eveneens zo een 2,5 uur na de oorspronkelijke mail):
Beste deelnemers van Burgernet,
Wij betreuren het dat er iets mis is gegaan met de verzending van deze enquete aankonding.
Wij zullen alle emails in het vervolg in BCC verzenden om de privacy van de deelnemers te waarborgen.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Burgernet Zuilen
[ Voor 31% gewijzigd door real[B]art op 27-03-2011 17:09 ]
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"