Sinds gisteren heeft ziggo de internetsnelheid verdubbeld naar 40 Mbps. Met mijn draadloze internetverbinding op mijn laptop kom ik niet boven de 20 Mbps gezien er een 802.11g netwerkkaart in zit. Ik heb de firmware van zowel de netwerkkaart (Intel® PRO/Wireless 3945ABG) als mijn router (DIR-655) vernieuwd zonder positief resultaat. Vervolgens een laptop bij een maat van mij opgehaald welke wel beschikt over een n-netwerkkaart en deze getest op mijn netwerk. Dit keer haalde ik gelijk de maximale snelheid van 40 Mbps.
Dus ik wil de netwerkkaart van mijn laptop (Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530) vervangen voor een snellere. Nu heb ik de volgende netwerkkaart (TP-LINK TL-WN 861 N) op het net gevonden alleen vraag ik mij af of deze in mijn laptop past. Het zijn bijde mini PCI sloten alleen als ik op de afbeeldingen kijk lijkt het gedeelte wat in de socket moet anders te zijn.
Kan iemand mij vertellen of ik de Intel kan vervangen door de TP-link? Of weet iemand door welke ik deze wel kan vervangen?
De TP-LINK

De Intel
Dus ik wil de netwerkkaart van mijn laptop (Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530) vervangen voor een snellere. Nu heb ik de volgende netwerkkaart (TP-LINK TL-WN 861 N) op het net gevonden alleen vraag ik mij af of deze in mijn laptop past. Het zijn bijde mini PCI sloten alleen als ik op de afbeeldingen kijk lijkt het gedeelte wat in de socket moet anders te zijn.
Kan iemand mij vertellen of ik de Intel kan vervangen door de TP-link? Of weet iemand door welke ik deze wel kan vervangen?
De TP-LINK

De Intel