Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] "Het controle-token is niet geldig"

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Die foutmelding krijg je altijd als je een pagina lange tijd open hebt staan en vervolgens een reactie wilt plaatsen. De foutmelding is correct en hoeft ook niet "gefixt" te worden, maar ik denk dat het wel een goed idee is om er wat anders neer te zetten. Het is nogal.. cryptisch ;)

Iets als "Ververs de pagina en probeer het nogmaals" ofzo, want dan geef je de oplossing, ipv het probleem.

日本!🎌

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

In het geval dat je een complete blogpost aan het typen bent en je submit en een 'ongeldige token' melding voor je kiezen krijgt zit je toch echt wel even hardop te vloeken. Misschien dat ie daar naast het tweaken van de melding ietwat uitgesteld kan worden wanneer je eerdergenoemde melding voorgeschoteld krijgt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

crisp

Devver

Pixelated

Voor de weblogs mag die timeout inderdaad wel langer dan de standaard 2 uur.

Intentionally left blank

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Of hetzelfde als op GoT, een mogelijkheid tot copypasten wat je al had ingediend.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het probleem is niet dat de tekst weg is... bij mij tenminste blijft de tekst die ik getypt had gewoon staan en komt die melding erbij. Enige dat ik moet doen is copy-reload-paste-send :)

Alleen jammer dat je dat maar net ff moet weten. Iemand die dit niet weet zit inderdaad te vloeken omdat hij zou kunnen denken dat t.net kapot is...

日本!🎌

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even een meldinkje erbij zetten dan over die truuk. Alles opgelost.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik kreeg deze melding net al nadat een pagina misschien 5 minuten open had gestaan. Ik heb toen nogmaals op submit geklikt en daarna stond mijn reactie er dubbel..

Glashelder in 'nieuws: Samsung verkoopt meeste smartphones'

Weet niet of het voor jullie interresant is, maar kan iemand wellicht die dubbele reactie verwijderen? :) Overigens gebruik ik UPC, die hebben nogal vage netwerkproblemen de laatste tijd; wellicht heeft dat een rol gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 27-01-2012 17:01 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1