We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
2 euro per dag in het buitenland tot een maximum van 35Mbytes per dag.
Dus 14 euro in totaal is het dan
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
NL: Vodafone NL
D: Vodafone D2 Websessions (5 euro per week)
DK: Vodafone Ireland (2,99/10MB/dag)
Z: Comviq/Tele2. Neem vooral GEEN Telenor of 3Mobil! Netwerken zijn zeer slecht te noemen zodra je de dorpjes uitrijdt, Comviq/Tele2 kan ook gebruik maken van het Telia netwerk, wat zelfs in de bush nog 3G ontvangst heeft.
Waarom eigenlijk keer 2? Je kan toch ook 1 simkaart in een 3G-routertje doen?
Vodafone D2 simkaartje heb ik nog in micro-sim formaat. Als je me DM't mag je die zo hebben
[ Voor 7% gewijzigd door RadioAir op 28-03-2011 14:28 ]
Tmobile vraagt 2 euro per MB in het buitenland en ik denk 100MB te gaan verbruiken in die weektha_bulldog schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:27:
Waarom eigenlijk keer 2? Je kan toch ook 1 simkaart in een 3G-routertje doen?
Ik kan nergens lagere prijzen vinden voor mijn huidige Tmobile Relax bundle of een prepaid SIM bij een andere provider.
Dat zou inderdaad erg handig zijn wanneer ik nog een Vodafone abbo zou hebben, helaas zit ik bij tmobileKeiichi schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:12:
Vodafone heeft bij haar abonnementen die optie voor de Reis Dagbundel.
2 euro per dag in het buitenland tot een maximum van 35Mbytes per dag.
Dus 14 euro in totaal is het dan
EDIT:
Bij vodafone vond ik nog wel het volgende
Hoe werkt een Prepaid Data Dagbundel op Reis voor Mobiel Breedband in het buitenland?
Met Prepaid Data Dagbundel op Reis kun je met je laptop in Passport landen voordelig internetten. Je krijgt een tegoed van 35 MB tegen een vast laag tarief. Verbruik je meer dan 35 MB op een dag, dan betaal je voor het verbruik buiten je bundel een vast tarief per MB. Bekijk de Prepaid Internationale tarieven.
Een Prepaid Data Dagbundel op Reis is geldig van 00:00 uur tot 23:59 uur op dezelfde dag (Nederlandse tijd). De dagbundel vervalt daarna automatisch. Je kunt deze de volgende dag opnieuw activeren.
Neem contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een van onze verkooppunten om de Prepaid Data Dagbundel op Reis te activeren.
[ Voor 86% gewijzigd door arjants op 30-03-2011 21:18 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Vergeet overigens niet dat, in ieder geval in Zweden, de WiFi hotspots van de MacDonalds gratis zijn, net zoals in NL. Draadloos internet is ook vrij ingeburgerd daar. Wat ben je precies van plan? Live GPS status of gewoon een blog update zo af en toe? Bij de foto opdrachten kom je ook door plaatsjes heen, dus dan vind je echt wel WiFi. Zelfde met de meet-de-lokalo's en de neem-idiote-artikelen-mee (Boomstam van 1 meter en 30cm doorsnee, stuk sanitair en een beeldbuis anyone?
EDIT: GPS livestream dus. Dat wordt simkaarten wisselen
[ Voor 11% gewijzigd door RadioAir op 30-03-2011 22:29 ]
Ik ga even zoeken en meldt mij weer als ik wat gevonden heb.
Edit: Gevonden! http://www.tre.se/Privat/Mobilt-bredband/DataPrepaidPage/
Met de SIM kaartjes van 3 (Provider in Denemarken en Zweden) kan je in beide landen erg goedkoop internetten. 99 SEK (11 euro) voor 1 week internetten in deze landen. Ische niet duur meneer!! Als je het startpakket koopt zit er reeds 99 SEK beltegoed op, dus die kan je dan gelijk gebruiken voor internet. Je mag maar lieft 5GB data verbranden op 14Mbit download en 4 Mbit upload, daarna wordt je terug gezet naar 256kbps. Zoals gezegd, dit kan je zowel in Zweden als Denemarken gebruiken. Aanschafkosten van het startpakket zijn 33 euro (299 SEK). Hier zit dan ook een Simlockvrije dongel bij.
Nu alleen nog zien hoe we die startpakketten deze kant op krijgen.
[ Voor 43% gewijzigd door Jassy op 07-04-2011 09:39 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.