ik heb een t-mobile prepaid nummer en heb 2 dagen geleden een voicemail ontvangen
ik verblijf in het buitenland en probeer mn voicemail te beluisteren
maar ik krijg te horen dat ik eerst een password moet instellen
'dat is alleen in nederland mogelijk'
dus ik moet wachten tot ik weer in nederland ben en dan een password instellen
maar tegen die tijd is m'n voicemail bericht alweer verwijderd (wordt toch maar 72 uur bewaard?)
ik zou graag dus mn voicemail willen beluisteren, maar dat kan niet omdat ik in het buitenland zit
de klantenservice is vandaag gesloten, maar ik ben bang dat de 72 uur bewaartijd vanavond al afloopt
dus ik zou NU een password willen instellen zodat ik toch mn voicemail kan beluisteren
hoe doe ik dat?
via de site kan het niet
ook als ik met een ander nummer naar de voicemail bel kan ik geen password instellen
het enige wat ik me kan voorstellen is dat ik SIMULEER dat ik vanuit nederland bel
maar hoe kan ik dat doen? ik las ergens iets dat ik daarvoor *100* kan gebruiken (http://forum.fok.nl/topic/680413)
maar dat werkt ook niet
iemand tips?
ik verblijf in het buitenland en probeer mn voicemail te beluisteren
maar ik krijg te horen dat ik eerst een password moet instellen
'dat is alleen in nederland mogelijk'
dus ik moet wachten tot ik weer in nederland ben en dan een password instellen
maar tegen die tijd is m'n voicemail bericht alweer verwijderd (wordt toch maar 72 uur bewaard?)
ik zou graag dus mn voicemail willen beluisteren, maar dat kan niet omdat ik in het buitenland zit
de klantenservice is vandaag gesloten, maar ik ben bang dat de 72 uur bewaartijd vanavond al afloopt
dus ik zou NU een password willen instellen zodat ik toch mn voicemail kan beluisteren
hoe doe ik dat?
via de site kan het niet
ook als ik met een ander nummer naar de voicemail bel kan ik geen password instellen
het enige wat ik me kan voorstellen is dat ik SIMULEER dat ik vanuit nederland bel
maar hoe kan ik dat doen? ik las ergens iets dat ik daarvoor *100* kan gebruiken (http://forum.fok.nl/topic/680413)
maar dat werkt ook niet
iemand tips?