Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Wij zijn twee studenten en wij onderzoeken momenteel de mogelijkheid om een toilet op de markt te brengen dat slechte geuren achterwegen laat! Dit willen we op een wetenschappelijke manier doen die volgens ons uniek is!

Nu zijn we aan het kijken of hier ruimte voor is op de markt en een onderdeel daarvan is een enquête. Ze neemt nog geen 5 minuten (we hebben nu 100 enquëtes en 80% doet er minder dan 2 minuten over!) in beslag en u zou ons enorm helpen door de enquête in te vullen. Hopelijk kunnen wij mede door jullie steun ons toilet in de toekomst op de markt brengen!

Enquête: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_erLcPOkc6BgItAE

Alvast heel hard bedankt!

offtopic:
Mods, ik vond in de forumregels niet dat een enquête verboden was. Als dit wel het geval is, mijn excuses

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 15:57
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:59:
offtopic:
Mods, ik vond in de forumregels niet dat een enquête verboden was. Als dit wel het geval is, mijn excuses
Benieuwd waar je dan gekeken hebt:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Wij zijn twee studenten en wij onderzoeken momenteel de mogelijkheid om een toilet op de markt te brengen dat slechte geuren achterwegen laat! Dit willen we op een wetenschappelijke manier doen die volgens ons uniek is!
Ben verder wel benieuwd naar de werking, aangezien het normaal niet het toilet is die de stank veroorzaakt maar de gebruiker :)

Verwijderd

Topicstarter
Raar, ik had thans gezocht op enquêtes in de forumregels maar geen probleem, ik contacteer even een mod!

Het toilet zorgt inderdaad niet voor de stank maar wel voor het feit dat de stank van de gebruiker wordt weggenomen ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Waarom heb je hier uberhaupt een enquete voor nodig om uit te vogelen dat mensen liever geen schijtgeur hebben rondhangen (en vooral natuurlijk ideaal in openbare toiletten). That said zulk soort dingen hebben vaak wat praktische bezwaren uiteindelijk :)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Ik vul hem alleen in als ik zo'n stankvrij toilet van jullie krijg.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb 'm maar vast ingevuld, het kost inderdaad weinig tijd. Ik vind persoonlijk wat geur op de toilet niet erg, dat hoort erbij zeg maar. Ik ga er alleen heen om de nood wat te verlichten, ik hoef geen boeken te lezen oid.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gewoon niet naast/op de bril pissen, en doortrekken+poepresten verwijderen als je weg gaat helpt al een heleboel :+

Ik vraag me af wat jullie apparaat gaat doen.

reststank, 1 lucifer en klaar

Volgens mijn bestaat het al btw,
Afbeeldingslocatie: http://www.wimmerspace.com/Images/Pic/USSpaceLaunches/Toilet-Facilities-On-Board.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Fish op 27-03-2011 13:25 ]

Iperf

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:32
Ja, wat een onzinenquête: "Vindt u het concept van een geurfilter in toiletten interessant?"

Vindt u het concept van een onbekende verbetering aan 1 of ander apparaat interessant? 8)7 Dat zijn van die nietszeggende vragen, waarbij je helemaal niets aan de antwoorden hebt. Vragen moet concreet zijn.

Bent u bereid meer te betalen voor een toilet met geurfilter?
Zelfde verhaal: hoeveel meer? Nu zegt deze vraag me niks.

Ik zou eerst maar eens een handboek enquêtes maken er op naslaan. Hebben ze vast wel in de bibliotheek.

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Topicstarter
furby-killer schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:18:
Waarom heb je hier uberhaupt een enquete voor nodig om uit te vogelen dat mensen liever geen schijtgeur hebben rondhangen (en vooral natuurlijk ideaal in openbare toiletten). That said zulk soort dingen hebben vaak wat praktische bezwaren uiteindelijk :)
Haha, dat klopt inderdaad. Maar het is voor ons wel belangrijk om te weten of mensen er meer willen voor betalen en hoeveel. Misschien moeten we ook met andere dingen rekening houden (bv zitcomfort vinden ook veel mensen belangrijk).
fish schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:23:
Gewoon niet naast/op de bril pissen, en doortrekken+poepresten verwijderen als je weg gaat helpt al een heleboel :+

Ik vraag me af wat jullie apparaat gaat doen.

reststank, 1 lucifer en klaar

Volgens mijn bestaat het al btw,
[afbeelding]
Awesome! :D

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:25

Dido

heforshe

Dit topic gaat voorlopig even dicht, in afwachting van het al dan niet verlenen van toestemming voor de enquete. Verder betwijfel ik of dit iets is dat in W&L besproken dient te worden...

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.