toen ik overlaatst mijn pc opstarte , kwam er een bericht van windows update als ik op annuleren of toestaan klik maakt niet uit maar ik krijg geen bureaublad en geen taakbalk, ik moet alles doen met Ctrl-Alt-Delete ,taakbeheer, wie kan mij helpen?
ik citeer "een onbekend programma van een onbekende uitgever probeert toegang te krijgen tot u computer" en dan kan ik klikken op annuleren of toestaan
naam: windows update
naam: windows update
Als je annuleert, verschijnt er geen taakbalk.
Wacht dan even, druk control+shift+escape (om taakbeheer te laden) start dan een nieuwe taak op: explorer.exe
Dan zou je de taakbalk en de rest moeten zien.
In jouw geval lijkt het me geen overbodige luxe om even je virusscanner te updaten, een scan te draaien. Belangrijke documenten te backuppen en je windows opnieuw te installeren.
Wacht dan even, druk control+shift+escape (om taakbeheer te laden) start dan een nieuwe taak op: explorer.exe
In jouw geval lijkt het me geen overbodige luxe om even je virusscanner te updaten, een scan te draaien. Belangrijke documenten te backuppen en je windows opnieuw te installeren.
There is no place like 127.0.0.1
thx, srry dat ik vraag maar hoe installeer je windows opnieuw(ben pas 14jaar)TheMe schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:37:
Als je annuleert, verschijnt er geen taakbalk.
Leeftijd zegt natuurlijk niets over je computerkennis :-) Googlen en vervolgens inlezen kun je op elke leeftijd...
1. Heeft het gewerkt?
2. Welke versie van windows? XP / Vista / 7
Linkie: http://windows.microsoft....stall-reinstall-uninstall
En succes met lezen Als je twijfelt over wat je moet doen. Niet aan beginnen. Laat het dan over aan: vriend / famillie / computerboer die wel zeker is van zijn of haar zaak.
1. Heeft het gewerkt?
2. Welke versie van windows? XP / Vista / 7
Linkie: http://windows.microsoft....stall-reinstall-uninstall
En succes met lezen Als je twijfelt over wat je moet doen. Niet aan beginnen. Laat het dan over aan: vriend / famillie / computerboer die wel zeker is van zijn of haar zaak.
[Voor 43% gewijzigd door TheMe op 27-03-2011 09:53]
There is no place like 127.0.0.1
Pagina: 1