There's no place like 127.0.0.1
Pagina 2 (en verder) mist ook
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik wou net een topic starten, maar er zijn dus meer mensen al zo vroeg wakker
Er is duidelijk een fout opgetreden. Ik denk niet dat de review online had mogen komen en gezien het ontbreken van weet ik hoeveel pagina's, heb ik de review voorlopig weer offline gehaald.
kun je dan ook niet beter de verwijzing verwijderen? als je er nu op klikt dan krijg je een melding dat de pagina niet bestaat.Marc Rademaker schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:36:
Er is duidelijk een fout opgetreden. Ik denk niet dat de review online had mogen komen en gezien het ontbreken van weet ik hoeveel pagina's, heb ik de review voorlopig weer offline gehaald.
Welke verwijzing? Die hier boven in het topic? Ik ben geen forum-admin dus ik kan die link niet hardhandig verwijderen uit Mathack's post.
Sowieso lijkt me dat niet echt een probleem
Sowieso lijkt me dat niet echt een probleem
Bij mij staat 'ie in de rss-feed. Maar het lijkt mij lastig om die verwijzing te verwijderen.Marc Rademaker schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:41:
Welke verwijzing? Die hier boven in het topic? Ik ben geen forum-admin dus ik kan die link niet hardhandig verwijderen uit Mathack's post.
Dat ligt aan je rss-reader, die de inhoud van de feed heeft gecached.DAzN schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:45:
[...]
Bij mij staat 'ie in de rss-feed. Maar het lijkt mij lastig om die verwijzing te verwijderen.
Ik ben helemaal geen stagiair
En inmiddels weer online met gerepareerde paginatelling. Excuses voor het ongemak. Voor de duidelijkheid mbt de reeds geplaatste reacties hebben we het publicatietijdstip intact gelaten.
Helaas kan ik de pagina nog niet zien.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik kan pagina 1 ook niet zien
Ik zie op dit moment ook maar 1 pagina die ineens op houd, en onderaan zie ik "t'rug naar huus" staan. En die verwijst naar de homepage. Denk dat er nog steeds iets mis gaat
According to my calculations the problem doesn't exist.
Er behoort maar 1 pagina te zijn...
Pagina: 1