Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Geluidsnotificatie

Pagina: 1
Acties:

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Hallo Tweakers,

Ik zit met het volgende: het gebeurd me behoorlijk vaak dat ik een spel aan het spelen ben en vervolgens begint iemand een gesprek met mij aan, wat ik vervolgens niet opmerk.

Wat dus resulteert in een veel te laat antwoord!

Ik heb zelf ook al wat gezocht, maar wat ik vooral te zien krijg zijn resultaten zoals hoe ik het normaal werkend kan krijgen, of hoe ik per persoon een specifiek geluid kan krijgen.

Als iemand een goeie ingeving krijgt, ik zie het graag!

(ps, gaat om de nieuwe versie van Windows Live Messenger)

[ Voor 5% gewijzigd door ItMeAedri op 26-03-2011 19:42 ]

• Webdoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 04:19

Webdoc

Echte Männer fahren Mercedes

Wat er gebeurt is dat je Messenger op BUSY gaat zo gauw jij full screen iets doet, zoals film kijken of een game spelen. In Busy mode, speelt hij geen geluiden af. Wat je dus moet doen is in de settings een instellingen vinden in de trent van "Put messenger on Busy when I run something full screen" (oid) en dan gewoon uitzetten. Klar.

SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

met webdoc, om het vervolgens nog beter te horen kan je via de volume mixer van windows 7 ervoor zorgen dat geluid van messenger extra hard is. Deze mixer open je door met links een keer op de luidspreker rechtonderin de taakbalk te klikken en vervolgens op mixer. Hier zie je alle applicaties die geluid maken :)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Gevonden! Het is wel een rare plek om een instelling voor de meldingen neer te zetten...

Maar goed! Nu staat niet iemand een half uur slap tegen me aan te lullen voordat ik antwoord! :)