Highflow bestelling afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025
Ik heb gezocht maar ik kon er geen topic of iets over vinden.Ook bij de shopreview zie ik m'n antwoord niet terugkomen dus vandaar maar even de korte en simpele vraag.

Ik wil een bestelling plaatsen bij highflow voor een aantal UV blue tie-rips en een Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 10cm TWIN set. Aangezien ik maandag toch langs ga bij een medetweaker om wat op te halen, dacht ik hopelijk kan ik nog mooi even langs highflow en gelijk de bestelling ophalen. (Anders ga ik een andere dag, ook geen probleem).

Punt is, als ik een bestelling maak zie ik nergens de optie staan om af te halen? Verzending TNT, Verzending GLS, Rembours en Envelop zie ik wel staan maar afhalen niet meer. Dit terwijl onderhet kopje "Verzendkosten" duidelijk het volgende staat: "De verzendmethode kunt u selecteren bij de kassa, nadat u bent geregistreerd en ingelogd."

Iemand een idee hoe ik de optie afhalen kan kiezen want ik kom er niet uit? 8)7

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Webshop. Does not compute. Fail.

Gewoon laten verzenden dus ;)

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025
Als ik klaar ben doordeweeks met college fiets ik er binnen een kwartiertje naartoe... :P Kan ik het net zo goed ophalen... Maar ik laat het wel verzenden dan... Iemand een idee of het schadelijk kan zijn om zo'n cold UV Light met bubbeltjes-envelop te laten verzenden? 8 euro0 verzendkosten op een pakketje van 12 euro vind ik nogal doelloos...

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, als die optie niet beschikbaar is, dan is ie niet beschikbaar hè.

"De verzendmethode kunt u selecteren bij de kassa, nadat u bent geregistreerd en ingelogd." << daar staat toch ook nergens dat er een afhaal optie te selecteren zou zijn?

Als je het helemaal zeker wilt weten, of buiten de mogelijkheden die de shop biedt wat wilt regelen kan je natuurlijk altijd even een belletje/mailtje richting de shop doen. Een topic hier lijkt het mij in elk geval niet waard.

Datzelfde geldt voor je vraag of een bepaalde verpakkingsmethode veilig is, vraag dat gewoon even bij de shop na, die weten het beste in wat voor verpakking die producten komen en hoe dat veilig verzonden kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 26-03-2011 19:41 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.