Toon posts:

4launch creditcard levering probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestelde iets minder dan een week geleden een laptop bij 4launch.

Mijn bestelling zou al een tijdje verzonden moeten zijn, maar wanneer ik de support vroeg waarom ze het niet verzenden gaven ze me dit als antwoord (Ik woon in belgie!) :
Wij hebben reeds vernomen dat wij uw bestelling helaas niet kunnen leveren op het aangegeven afleveradres, daar uw creditcard betaling hiervoor niet geautoriseerd is. Vriendelijk verzoek ik u om uw creditcard maatschappij te contacteren zodat u het betreffende afleveradres kunt aangeven. Zodra u dit heeft gedaan zullen wij alsnog de bestelling uit kunnen leveren.
Ik zou mijn laptop zeker binnen 2 weken willen hebben, dus wat moet ik hiermee doen?

Bedankt

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien een heel gek idee maar heb je je creditcard maatschappij al eens gebeld?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:28
Idd, gek he gewoon even doen wat ze aan bevelen ?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 19:55
offtopic:
Het wordt steeds erger :X

Creditcard maatschappij bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zal ik morgen eens doen; zoniet post ik hier nog wel eens :p

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
Misschien beetje raar, maar wat had je anders verwacht?
Dat wij een geheim password weten die, wanneer je die telefonisch noemt, 4Launch overhaalt toch te verzenden?

Dit is een kopersbescherming namens je creditcardmaatschappij zodat als je kaart gestolen wordt, men geen producten kan gaan lopen kopen. Of het kan wel, maar die worden allemaal alsnog bij jou thuis geleverd.

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:27
Tja, dit is inderdaad typisch zo'n topic waar niemand iets mee opschiet en dus gesloten mag worden :-) Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je veel andere suggesties gaat krijgen.

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10-2025

carnager

AmsterdamVideo

...of je haalt het af bij 4launch? :P

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
carnager schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:24:
...of je haalt het af bij 4launch? :P
Dat kan ook niet zolang je betaling niet geautoriseerd is door de creditcardmaatschapij uiteraard :)

[ Voor 77% gewijzigd door ik222 op 26-03-2011 19:31 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mocht je er na contact met de CC maatschappij niet uitkomen dan is een topic eventueel een optie, maar op dit moment lijkt me dit niet echt enige discussiewaarde te hebben. Daarom gaat dit topic op slot.

Succes met de afhandeling :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.