Hoi,
Ik heb een wmv bestand gedownload van rtxl/rtlgemist met drm beveiliging.
Het downloaden heb ik als volgt gedaan:
1.Via IE naar de website van rtlxl gegaan en de video aangeklikt (in dit geval xfactor aflevering 9).
2.De geselecteerde video gestart via silverlight (afspelen)
3.De url van de video achterhaald met urlsnooper.
4.De url vanuit urlsnooper geplakt in SDP downloader (via http protocol)
Het wmv bestand wordt vervolgens opgeslagen op mijn pc (xp sp2).
5.Om de drm beveiliging te verwijderen gebruik ik Fairuse4wm maar eerst open ik de wmv in mediaplayer10 om de drm license binnen te halen. MP geeft bij het openen van de wmv de melding "obtain license", als ik vervolgens op YES druk open MP de "License aquisition" pagina maar in plaats van de pagina weer te geven krijg ik de melding "kan pagina niet weergeven"....
Omdat de drm license niet binnengehaald kan worden geeft fairuse de melding "this wmv file does not appear to be licensed to you" en kan ik dus NIET de drm verwijderen...
Kan iemand mij svp helpen?
Bedankt!
Ik heb een wmv bestand gedownload van rtxl/rtlgemist met drm beveiliging.
Het downloaden heb ik als volgt gedaan:
1.Via IE naar de website van rtlxl gegaan en de video aangeklikt (in dit geval xfactor aflevering 9).
2.De geselecteerde video gestart via silverlight (afspelen)
3.De url van de video achterhaald met urlsnooper.
4.De url vanuit urlsnooper geplakt in SDP downloader (via http protocol)
Het wmv bestand wordt vervolgens opgeslagen op mijn pc (xp sp2).
5.Om de drm beveiliging te verwijderen gebruik ik Fairuse4wm maar eerst open ik de wmv in mediaplayer10 om de drm license binnen te halen. MP geeft bij het openen van de wmv de melding "obtain license", als ik vervolgens op YES druk open MP de "License aquisition" pagina maar in plaats van de pagina weer te geven krijg ik de melding "kan pagina niet weergeven"....
Omdat de drm license niet binnengehaald kan worden geeft fairuse de melding "this wmv file does not appear to be licensed to you" en kan ik dus NIET de drm verwijderen...
Kan iemand mij svp helpen?
Bedankt!