Downloaden en afspelen rtlxl wmv drm lukt niet!?

Pagina: 1
Acties:
  • 629 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een wmv bestand gedownload van rtxl/rtlgemist met drm beveiliging.
Het downloaden heb ik als volgt gedaan:
1.Via IE naar de website van rtlxl gegaan en de video aangeklikt (in dit geval xfactor aflevering 9).
2.De geselecteerde video gestart via silverlight (afspelen)
3.De url van de video achterhaald met urlsnooper.
4.De url vanuit urlsnooper geplakt in SDP downloader (via http protocol)

Het wmv bestand wordt vervolgens opgeslagen op mijn pc (xp sp2).

5.Om de drm beveiliging te verwijderen gebruik ik Fairuse4wm maar eerst open ik de wmv in mediaplayer10 om de drm license binnen te halen. MP geeft bij het openen van de wmv de melding "obtain license", als ik vervolgens op YES druk open MP de "License aquisition" pagina maar in plaats van de pagina weer te geven krijg ik de melding "kan pagina niet weergeven"....

Omdat de drm license niet binnengehaald kan worden geeft fairuse de melding "this wmv file does not appear to be licensed to you" en kan ik dus NIET de drm verwijderen...

Kan iemand mij svp helpen?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Helaas:
Het algemeen beleid #verbodenhacken
[q]
• Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik

Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.

• Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op GoT zien:
•Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
•MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
•CD-covers.
•Fotorapportages, uiteraard met uitzondering van rapportages die je zelf gemaakt hebt.
•(Ster)reclames.
•GSM-flashers.

Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.

Die DRM zit er niet voor niks op.

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 26-03-2011 17:45 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.