Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
Ik ben op zoek naar een mediaspeler waarbij je je iPad als afstandsbediening kunt gebruiken. De Apple tv is dan natuurlijk een logische keus maar ik wil eigenlijk ook een apparaat dat goed om kan gaan met 1080p mkv videobestanden en FLAC muziekbestanden. Is er op dit moment al een media speler die dit kan en met de iPad bedient kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Voor Boxee zijn ze ermee bezig, een app voor de iPhone is er al. Hoewel het mijn eerste ervaring met een mediaspeler is, kan ik dit systeem nog niet echt aanraden, het is nog verre van perfect. Ik stel me voor dat er mediaspelers zijn die hun library veel beter opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Als het goed is, is er een app voor XBMC waarbij de Iphone of Ipad als AB gebruikt kan worden. Dan is elke mediaplayer/HTPC met XBMC al een optie lijkt me.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
De Dune kan met Apple en Android bestuurt worden. 1080P MKV is absoluut geen probleem. FLAC weet ik niet zeker, even kijken op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
thunder8 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:55:
Als het goed is, is er een app voor XBMC waarbij de Iphone of Ipad als AB gebruikt kan worden. Dan is elke mediaplayer/HTPC met XBMC al een optie lijkt me.
Ja daar was ik van op de hoogte, maar ik ken geen mediaplayer die out of the box XBMC draait. Ik vind het er echt heel gaaf uitzien maar ik wil niet te veel "doe het zelfen" om alles draaiend te krijgen en te houden. Het moet wel gebruiksvriendelijk zijn omdat ik niet de enige ben die het gaat gebruiken.

Heb jij enige ervaring met een mediaspeler waarop je makkelijk XBMC kunt installeren en die dan ook nog steeds goed te gebruike is voor "normale mensen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
HvB83 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:39:
Voor Boxee zijn ze ermee bezig, een app voor de iPhone is er al. Hoewel het mijn eerste ervaring met een mediaspeler is, kan ik dit systeem nog niet echt aanraden, het is nog verre van perfect. Ik stel me voor dat er mediaspelers zijn die hun library veel beter opbouwen.
Dat zag ik inderdaad ik ben heel benieuwd naar die app en of die ook echt goed werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Brainalyser1st op 28-03-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 11:35

cue

Brainalyser1st schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:47:
[...]

Ja daar was ik van op de hoogte, maar ik ken geen mediaplayer die out of the box XBMC draait. Ik vind het er echt heel gaaf uitzien maar ik wil niet te veel "doe het zelfen" om alles draaiend te krijgen en te houden. Het moet wel gebruiksvriendelijk zijn omdat ik niet de enige ben die het gaat gebruiken.

Heb jij enige ervaring met een mediaspeler waarop je makkelijk XBMC kunt installeren en die dan ook nog steeds goed te gebruike is voor "normale mensen"?
Heb zelf ook deze vraag. Heb jij inmiddels al een antwoord gevonden?
Pagina: 1