Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe mobiel aanschaffen en ik twijfel tussen Samsung en htc.
Nu heb ik een stomme vraag, maar voor mij is dat mijn nummer 1 eis aan een mobiel:
Als ik op een Samsung bijvoorbeeld 0651 intyp, geeft hij alle nummers weer van mijn contacten wiens nummer met 0651 begint. Op mijn Nokia mis ik deze functie heel erg.
Mijn vraag is dus of htc deze functie wel of niet heeft?
Ik heb nog nooit een HTC gehad, maar dat merk staat wel bovenaan mijn lijstje, aangezien ik Samsung's kwaliteit niet heel erg vertrouw. Mijn 2e eis is een goed e-mail programma, aangezien zelfs dat op mijn Nokia niet meer werkt!

Alvast bedankt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Ben je al naar de winkel geweest om het aan de verkoper te vragen? Daarnaast heb je HTC's met Android of Windows Mobile of Windows Phone of zelfs hun eigen OS, en dat werkt allemaal weer anders. hetzelfde geld voor Samsung of Nokia.

Ik denk dus dat je beter even in een winkel kunt gaan babbelen met de verkopers.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-11 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb een HTC legend, en als je de eerste nummers van het gewenste contact typt, verschijnen deze netjes in een lijstje. (Het antwoord is dus ja, ervan uitgaande dat je een android model neemt en geen WinMo model, al zou het goed kunnen dat windows mobile toestellen dit ook doen.)

[ Voor 39% gewijzigd door Mavamaarten op 26-03-2011 15:23 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 20:05
Okee, even terminologie 101:
Men heeft het in principe niet over 'een htc' of 'een samsung'. Be specific, dus heb je al mobieltjes met elkaar vergeleken?

Daarnaast, weet je ook al dat er meerdere soorten software zijn? HTC maakt mobieltjes met zowel Android als Windows Mobile, Samsung maakt Android, Bada en windows mobile telefoons (?), etcetera...

In elk geval kan ik je vertellen dat alle android telefoons dat ondersteunen. Als je naar je contactenlijst gaat en daar de eerste cijfers intypt vind je de nummers die daarmee beginnen (of het zelfs daarin hebben staan, dat weet ik niet zeker).

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:22:
Ben je al naar de winkel geweest om het aan de verkoper te vragen? Daarnaast heb je HTC's met Android of Windows Mobile of Windows Phone of zelfs hun eigen OS, en dat werkt allemaal weer anders. hetzelfde geld voor Samsung of Nokia.

Ik denk dus dat je beter even in een winkel kunt gaan babbelen met de verkopers.
Ik vraag het juist hier, omdat de verkopers mij geen bal konden vertellen.

Excuses, ik was vergeten te vermelden dat ik een Android wil.

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:02
Mijn ervaring is dat alle HTC android modellen deze functie bezitten ook binnen samsung zal dit vast zo zijn, how ever kan je in de winkel de telefoons die je op het oog hebt gewoon uitproberen. Misschien een idee om gewoon een fake contact toe te voegen en te kijken wat er gebeurd?

Succes

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen kun je gewoon in de winkel zelf uitproberen. Dat kleine beetje eigen initiatief verwachten we hier wel van je, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.