Effect van 2 keer flushen?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Topicstarter
Effe nieuwsgierig of er een negatief effect is voor de D-Net servers voor het meerdere malen flushen van je Buff-Out?

Ik neem aan dat het niet fijn is, dus hoelang moet je wachten om het eventueel nog een keer te flushen als je je blocks niet ziet? (ik dacht 3 dagen)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Drie dagen is okee... In het algemeen is het niet nodig om nogmaals te flushen... Vooral als het zeer oude blokjes betreft (meer dan drie dagen) dan is het raadzaam het extra flushen beperkt te houden....

De master keyserver van Dnet verwerkt blokjes die uit dezelfde keyrange komen nou eenmaal het makkelijkst. Dan staat alles in het geheugen en hoeft er weinig geswapt te worden. Oudere blokjes komen uit oudere keyspaces die eerst geheel in het geheugen geswapt dienen te worden alvorens voltooide blokjes bijgeschreven kunnen worden. (De bitmaps schuiven gemiddeld elke drie dagen een plaatsje op)...

Het probleem van MegaFlushen(tm) zit hem dus niet in de hoeveelheid blokjes die geflushed wordt, maar in de spreiding qua keyspaces die voor enorme vertraging in de verwerking van blokjes veroorzaakt...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

2e keer flushen is niet nodig dus.. alle blokjes worden echt wel verwerkt!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Topicstarter
Op Saturday 17 March 2001 02:47 schreef Sequence het volgende:
2e keer flushen is niet nodig dus.. alle blokjes worden echt wel verwerkt!
Hoe komt het dan dat zelfs DSmarty en [energy] hun buffers voor de zekerheid 2 keer flushen? Ik kan de topic wel effe opzoeken maar ........ben niet zo nuchter meer :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
dat doen ze al een tijdje niet meer.

We spend our years as a tale that is told

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat deden we eerder inderdaad, omdat er toen op mysterieuze wijze weleens wu's verdwenen, maar die bleken gewoon in een backlog te hangen.

Op dit moment heeft het dus totaal geen zin.

Ik maak wel altijd backups van de buffers, en mis ik na 5 dagen nog een heleboel, dan flush ik ze nog een keer.
Pagina: 1