Crazy taxi (clone) voor de PS3 gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi

Sinds kort heb ik een PS3 gekocht, ter vervanging van mijn ter ziele gaande ps2.
Helaas heeft sony besloten dat de ps3 geen ps2 disks meer hoeft te slikken :(

Nu was "simpsons road rage" een van mijn favoriete spellen voor als er wat half dronken bezoek snachts uit de kroeg kwam:).
Voor wie het niet kent, tis eigenlijk crazy taxi in een simpsons jasje. Dus ergens een klant oppikken, en die zo snel mogelijk door een halve stad heen coureuren, en ondertussen probeert je tegenspeler je voor te zijn of je klant af te pakken door je aan te tikken. Dit alles vergezelt van een flinke dosis humor.

Nu zou ik het lieftst dat spel voor de ps3 hebben, maar dat schijnt er niet te zijn :(
Er is wel een crazy taxi voor de ps3, maar dat is een slechte/saaie dreamcast port.
Dus zoek ik een vervanger.

Wensen
-Voor de PS3 uiteraard :)
-In splitscreen door minstens 2 spelers te spelen (4 zou helemaal gaaf zijn !)
-Gewoon wat rondracen en elkaar proberen te beuken/inhalen
-Liefst niet op een circuit, maar door een stad heen waar je zelf je route moet zoeken.
-Allemaal heel arcade
-Flink wat humor
-Niet te moeilijk :)

Iemand een suggestie ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik weet niet of het helemaal in de lijn zit van wat je zoekt, maar misschien is ModRacers iets voor je?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Zoek gewoon iemand met een OUDE Ps3 en ruil je nieuwe voor zijne ?.
Zodat je wel ps2 games kan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oude PS2 moet je echt voor niks kunnen aanschaffen. Dus waarom niet zo?

Mischien zit er in de PsStore nog wat. Maar voor zover ik op de hoogte ben is er qua titels die niet als digitale download zijn uitgekomen niet echt zoiets.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Mektheb schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:15:
Zoek gewoon iemand met een OUDE Ps3 en ruil je nieuwe voor zijne ?.
Zodat je wel ps2 games kan spelen :).
Nog overwogen speciaal om die reden een oude 2e hands ps3 te halen, maar gezien de failrate van die dingen maar afgezien. Tis raar maar waar, blijkbaar is vooruit gang dat mijn nes nog werkt terwijl er overal om me heen ps3's en 360's richting console-heaven gaan...............
Postius schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:34:
Oude PS2 moet je echt voor niks kunnen aanschaffen. Dus waarom niet zo?

Mischien zit er in de PsStore nog wat. Maar voor zover ik op de hoogte ben is er qua titels die niet als digitale download zijn uitgekomen niet echt zoiets.
Omdat ik geen 2 consoles wil?
IK heb geen vrij ingang meer op de tv, er geen plaats meer voor bij de tv, en ik geen zin heb in nog meer controllers kwijt te moeten voor 1 spel dat alleen af en toe gespeeld gaat worden.

Ik kon me gewoon niet voorstellen dat er niet een simpel kloon voor crazy taxi of mariokart is uitgekomen voor de ps3. Daar zit je dan met al je processing powers...... :)

Update :
Toch nog 1tje gevonden :)

[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 01-04-2011 22:20 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Die sonic is nog wel lachen. Kameraad heeft hem en lijkt sterk op mario kart.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1