Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Een P2b met een losse scsi controller is goedkoper.. de controller zelf kost maar 200 gulden namelijk die derop zit..
Nee je bent vast in de war met de p2l-97-s ofzo.....er zit toch echt wel een ongeveer 700 piek kostende 2940U2W controller op zon bord..!!!
alleen het nadeel heb je als je een keer een ander bord wil moet je ook gelijk je scsi controller vervangen....maar de combie is wel goedkoper als een los bord + scsi!
alleen het nadeel heb je als je een keer een ander bord wil moet je ook gelijk je scsi controller vervangen....maar de combie is wel goedkoper als een los bord + scsi!
Nouja ut is voor mijn pa want die zit nu op ide video te bewerken en de harddisk is gewoon duidelijk de bottle neck
Maar kan iemand mij aangeven wat zo'n p2b nu nog tweede hands waard is? ik kan hem namelijk voor 600 kopen (1 jaar oud) + twee SCSI hdd van 2.1Gb(Atlas II/Quatum) en 9.1Gb(Seagate Medialist)...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Hmmm, dat is wel een mooi prijsje hoor !! Ik heb hier ook zo'n bord in mijn systeem, tezamen met een Seagate Barracuda 2 Gb UW en een SCSI zip, Ultraplex en Yamaha CDR400t.
Ik ben er echt zeer tevreden over.
Het enige nadeel is dat dit bord max 100 Mhz ondersteund en hij schijnt 133 Mhz aan te moeten kunnen (weet ik niet zeker) maareh, hij is dus niet voor de allernieuwste Coppermines gemaakt. Ik geloof ook dat de Coppermines op 1,65 volt draaien en de P2B-S kan als laagste 1,8 volt leveren.
Wat voor schijven zijn het ?? Fast SCSI 2, Ultra SCSI, UW SCSI, U2W SCSI ??
Maar incl. schijven is het (volgens mij) zekers een mooie deal !!
Ik ben er echt zeer tevreden over.
Het enige nadeel is dat dit bord max 100 Mhz ondersteund en hij schijnt 133 Mhz aan te moeten kunnen (weet ik niet zeker) maareh, hij is dus niet voor de allernieuwste Coppermines gemaakt. Ik geloof ook dat de Coppermines op 1,65 volt draaien en de P2B-S kan als laagste 1,8 volt leveren.
Wat voor schijven zijn het ?? Fast SCSI 2, Ultra SCSI, UW SCSI, U2W SCSI ??
Maar incl. schijven is het (volgens mij) zekers een mooie deal !!
Verwijderd
een Uscsi kaart kost 200 gulden
die kaart die daarin gebouwd zit is een uw2..
foutje dus.. sorry
die kaart kost 600 ofzo
die kaart die daarin gebouwd zit is een uw2..
foutje dus.. sorry
die kaart kost 600 ofzo
Verwijderd
Ik heb ook zo'n bord, en scsi2 schijfen. De maximale Front Side Bus (FSB) is 112mhz. Alle doc's waar 133mhz in staat refereren aan de gewone p2b. Inderdaad is het laagst mogelijke voltage 1.80v, dus coppermines worden standaard niet ondersteund. Als je het, net als ik, geen probleem vindt om een CU-mine 0,15v over de specificatie te voeden, kan je coppermines (100mhz fsb) toch plaatsen d.m.v. een slotket III. Zelf heb ik zo een p3-600E draaien zonder problemen.
Pagina: 1