Een probleem.
2 weken terug heb ik een Sharp LC-40LE810E aangeschaft
Hierop is een PS3 via hdmi en digitale tv van ziggo via scart aangesloten.
Ik merkte af en toe storing of geen beeld op digitale tv.
Vanavond merkte ik dus dat wanneer de PS3 op 1080p aanstaat sommige zenders op digitale tv storen (digitale artifacts, strepen en stotteren in audio) of helemaal geen beeld geven, andere zenders doen het zonder probleem..
Zet ik de ps3 uit dan komt het beeld terug en is alles normaal. Zet ik de PS3 op 720p is er niks aan de hand.
Het gebeurd ook enkel wanneer ik naar het PS3 kanaal schakel en weer terug naar tv. Zet ik de PS3 aan zonder naar hdmi te gaan blijft tv ook normaal. Haal ik de hdmi eruit en doe hem er weer in dan valt het tv beeld ook weg of loopt vast met de info E48 geen signaal van de digitale ontvanger.
De menus van het digitale tv kastje komen wel gewoon in beeld.
Als het de televisie zelf is zouden ook de menus van de digitale ontvanger moeten storen/wegvallen niet?
Is dit nu de tv of de digitale ontvanger wat een probleem heeft?
Kan de televisie een signaal oid via scart aan de digitale ontvanger geven??
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt, weet echt niet wat ik hiermee moet.
2 weken terug heb ik een Sharp LC-40LE810E aangeschaft
Hierop is een PS3 via hdmi en digitale tv van ziggo via scart aangesloten.
Ik merkte af en toe storing of geen beeld op digitale tv.
Vanavond merkte ik dus dat wanneer de PS3 op 1080p aanstaat sommige zenders op digitale tv storen (digitale artifacts, strepen en stotteren in audio) of helemaal geen beeld geven, andere zenders doen het zonder probleem..
Zet ik de ps3 uit dan komt het beeld terug en is alles normaal. Zet ik de PS3 op 720p is er niks aan de hand.
Het gebeurd ook enkel wanneer ik naar het PS3 kanaal schakel en weer terug naar tv. Zet ik de PS3 aan zonder naar hdmi te gaan blijft tv ook normaal. Haal ik de hdmi eruit en doe hem er weer in dan valt het tv beeld ook weg of loopt vast met de info E48 geen signaal van de digitale ontvanger.
De menus van het digitale tv kastje komen wel gewoon in beeld.
Als het de televisie zelf is zouden ook de menus van de digitale ontvanger moeten storen/wegvallen niet?
Is dit nu de tv of de digitale ontvanger wat een probleem heeft?
Kan de televisie een signaal oid via scart aan de digitale ontvanger geven??
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt, weet echt niet wat ik hiermee moet.
[ Voor 32% gewijzigd door Mutatie op 26-03-2011 01:39 ]