ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Oh, als je met W9x werkt kun je dan gelijk het beste de hardeschijf-performance instellen als 'networkserver' i.p.v. de default 'desktop', dan wordt er dacht ik meer ge-cached in je geheugen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
uhmm maar dat sisoft dat met die enen aangeeft dat het cas2 is snap ik niet...
zie de logica niet..
en trouwens die 256 mb dimmm van infineon moet toch makkelijk 133 aan kunnen op cas2?
Thomas
wordt hier een beetje triest van....
=(
Nee man! Gewoon 384 mb erin zetten en op cas 2-2-2. Alleen op wat voor snelheid moet het draaien?Op maandag 19 maart 2001 21:16 schreef Buddha het volgende:
256 laten zitten. Onder me kan die andere 128 mb in principe weg.
Als je op 133 mhz gaat draaien trekt die 100 mhz module het waarschijnlijk niet.
hier weer eens wat plaatjes...

kunnen jullie mij zeggen als ik in bios alles op cas2 heb staan hoe het kan dat dit op cas3 draait? vind deze waarden erg vaag!
thnx
Thomas
ohw ja wil het in de richting van de 133 krijgen....
Wat betreft die eenen binnen Sisoft, als je de zooi op CAS3 zet zal er vast iets staan in de trand van "8-1-1-1R(ead) en 6-1-1-1W(rite)", dit heeft te maken met de toegangstijd in ns.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
maar waar vind ik dan uit op welke cas ze nou werkelijk momenteel draaien en hoe zit het met die swap file?
1. Stel je bios in op CL 3 en draai je memorybenchmark van Sandra een paar keer (noteer de gemiddelde score)
2. Stel je bios in op CL 2 en draai die sandra memory bench weer een paar keer.
Het verschil zie je vanzelf__ weet je gelijk wat het uitmaakt........
Regeren is vooruitschuiven