Ik ben vandaag op zoek geweest naar verschillende producten op tweakers.net en bij mijn vaste webshop Informatique. De uitkomst was een SSD en RAM geheugen in mijn winkelmandje van Informatique.
Aangezien de Rabobank Opera nog niet goed ondersteund (en ik toch graag mijn bestelling morgen wil ontvangen), leek het me slim om het winkelmandje even overnieuw te vullen in Firefox.
Tot mijn verbazing waren de verzendkosten in Firefox: € 6,50 en in Opera: Gratis.
Na enig uitzoekwerk en nakijken of ik wel hetzelfde product had besteld kwam ik op het volgende:

Dit lijkt bewust te zijn geïmplementeerd en om anderen deze verwarring (of kosten
) te besparen dacht ik, laat ik dit eens delen met jullie.
Aangezien de Rabobank Opera nog niet goed ondersteund (en ik toch graag mijn bestelling morgen wil ontvangen), leek het me slim om het winkelmandje even overnieuw te vullen in Firefox.
Tot mijn verbazing waren de verzendkosten in Firefox: € 6,50 en in Opera: Gratis.
Na enig uitzoekwerk en nakijken of ik wel hetzelfde product had besteld kwam ik op het volgende:
- Bekijk als voorbeeld de OCZ Vertex 2, 120GB, 2.5", SATA2 op informatique.nl
- Ga naar dit product op tweakers.net en klik op "Informatique"
- Ververs nu de pagina die je bij stap 1 had geopend en de verzendkosten zijn gratis geworden.

Dit lijkt bewust te zijn geïmplementeerd en om anderen deze verwarring (of kosten