app store geimporteerde iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_son
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Binnenkort wil ik een iPad 2 uit Amerika meenemen. Ik lees dat in het verleden er dan geen toegang mogelijk was tot de app store. Je kreeg dan de melding "app store is not supported in your country". Geldt dit nog steeds, of is dit ondertussen opgelost en kan ik hier gewoon gebruik maken van de Nederlandse app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_son
Beste Korvaag,

Bedankt, maar dit had ik al gevonden en geeft nog geen antwoord op vraag. Laat ik mijn vraag verduidelijken. Kan ik vanaf de ipad2 zelf gebruik maken van de Nederlandse app store. Dus zonder gebruik van een computer of een Amerikaans account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

erik_son schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:07:
Bedankt, maar dit had ik al gevonden en geeft nog geen antwoord op vraag. Laat ik mijn vraag verduidelijken. Kan ik vanaf de ipad2 zelf gebruik maken van de Nederlandse app store. Dus zonder gebruik van een computer of een Amerikaans account.
Als je het linkje gelezen had zou je duidelijk geworden zijn dat het account je toegang bepaald, niet de hardware.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Onderin de iTunes Store, op je pc dus, kan je op een vlaggetje klikken en dan kan je wel de goede Store selecteren. Dit wordt dan vaak ook doorgevoerd naar je iPad als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_son
Goed, ik begrijp dus dat ik me hierover geen zorgen hoef te maken en dat de iPad die ik in Amerika koop wat dit betreft identiek is aan een in Nederland gekochte iPad. Dat is fijn om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:16

Croga

The Unreasonable Man

Quote uit die link:
Apple heeft de App Store alleen nog maar vrijgegeven voor Amerikaanse accounts. Dit betekent dus dat je met een Nederlands account geen app’s kunt kopen met behulp van de iPad.
dus óf je kunt inderdaad géén gebruik maken van de appstore op een geïmporteerde iPad, óf (waarschijnlijker!) de link is hopeloos outdated....

Mensen naar Google verwijzen is leuk maar link dan graag wel iets wat ook nog terzake is want deze link zegt niets.
erik_son schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:18:
Goed, ik begrijp dus dat ik me hierover geen zorgen hoef te maken en dat de iPad die ik in Amerika koop wat dit betreft identiek is aan een in Nederland gekochte iPad. Dat is fijn om te horen.
Die conclusie zou ik niet trekken uit de informatie die tot nu toe gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Croga schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:51:
dus óf je kunt inderdaad géén gebruik maken van de appstore op een geïmporteerde iPad, óf (waarschijnlijker!) de link is hopeloos outdated....
Het is een verhaal uit de tijd dat nog geen nederlandse app-store was, ergens uit de tijd tussen de Amerikaanse lancering, en die in Nederland, bijna een jaar geleden. Inmiddels zijn er een paar duizend apps specifiek voor de Nederlandse markt.

Je
Die conclusie zou ik niet trekken uit de informatie die tot nu toe gepost is.
is niet alleen onzin, het is zelfs onzin die in seconden te weerleggen is. Onthou je van dat soort insinuaties, alsjeblieft, want niemand zit op dat soort [GECENSUREERD] te wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door burne op 26-03-2011 03:19 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1