Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb een Drupalwebsite opgezet, maar had graag nog een functionaliteit toegevoegd waarmee ik Excelsheets kan weergeven en bewerken.

De mogelijkheden die ik al probeerde waren:
  1. Sheetnode
  2. Google Docs
De installatie van Sheetnode verliep goed, maar de plugin doet gewoon niets. Wanneer ik een Excelsheet (XLSX) upload, kijkt hij wel naar de verschillende "bladen" hierin, maar hij haalt er geen data uit.

De installatie van Google Docs is nog niet eens gelukt. Ik heb de folder die ik downloadde in de modules map gezet, maar ik krijg volgende error wanneer ik de module probeer in te schakelen:
Google Docs integration 6.x-1.0-beta5 Gives some integration with Google Docs
Depends on: Encrypt (missing)
Weet iemand hoe ik in Drupal het best een Excelsheet kan laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 19:22
Hoi,

Die foutmelding geeft aan dat je de Encrypt module moet installeren, waar de Google Docs module van afhankelijk is.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat dit topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet ontgaat me een beetje. Wat het topic uberhaupt in de devschuur doet ontgaat me ook ;) Wat plugins downloaden en installeren is niet hetzelfde als zelf iets maken, en dat is toch echt waar het in de devschuur om draait.

Als er iets met die plugins aan de hand is, zul je de support in eerste instantie bij de plugin makers moeten zoeken. Als dat niet lukt zijn er natuurijk ook atijd nog de forums van Drupal zelf. Het is niet dat we je niet eerder hierop hebben gewezen, dus neem deze info ter harte ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 27-03-2011 21:39 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.