Winkans bij key give-aways vergroten

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Regelmatig heeft Tweakers.net geweldige acties, waaronder bijvoorbeeld redactieblog: Tweakers.net geeft Black Ops dlc voor pc weg - update

Nu heb ik deze game niet, maar waardeer zulke acties van Tweakers.net wél. Jammer vind ik het alleen voor degenen die 's avonds pas zo'n artikel op Tweakers.net zien nu geen winkans meer hebben. Helemaal omdat er ook altijd van die 'rare' medegebruikers zijn, die een key opvragen, terwijl ze bijvoorbeeld (in dit geval) geen Steam hebben of zélf de DLC preordered hebben en dan de gewonnen key aan een maatje geven.

Dat laatste kan ik ergens wel begrijpen, maar als diegene dan hier gewoon lid is, krijgt diegene wel een winkans die 2x zo groot is al voor een andere gebruiker.

Ik begrijp best dat Tweakers.net niet kan zien wie een game of DLC al heeft, het zij al gekocht of via preorder, maar ik vind wel, dat Tweakers dergelijke acties moet spreiden over de dag, zeker als er een gelimiteerd aantal keys beschikbaar is. Zo geef je namelijk méér tweakers een kans om een key te winnen, wat er nu (zover ik kan zien natuurlijk) niet is en dat is gewoon jammer.

Ik verwacht dan ook geen actie van Tweakers uit hieromtrent, de bedoeling van dit topic is om te kijken of er mogelijkheden zijn om voortaan dergelijke acties te verspreiden over de dag.

Ook genereert dat meer views, omdat meer mensen dan die F5 knop in rammen om te kijken of er weer keys beschikbaar zijn, het heeft dus wel zijn voordelen, nu 'pissen' een boel mensen naast de pot en dat vind ik jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 25-03-2011 20:04 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Subtiele schop... O-)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Voor de actie van zo meteen is het te laat, maar we kunnen nadenken over een manier om dit wat netter aan te pakken. Verspreiden over de dag is geen optie, maar vooraf eerder communiceren kan geen kwaad denk ik.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Wilbert de Vries schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:12:
Voor de actie van zo meteen is het te laat, maar we kunnen nadenken over een manier om dit wat netter aan te pakken. Verspreiden over de dag is geen optie, maar vooraf eerder communiceren kan geen kwaad denk ik.
De laatste optie heeft mijn voorkeur, aangezien je het maar op de website moet vernemen over de give-away.
Bijvoorbeeld in een nieuwsbrief zetten ?

↓ volgende bericht hieronder ↓

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Volgens mij komen dergelijke acties zo vaak voor dat je eenvoudig een inschrijf-poule kan maken waar na een bepaalde periode een random aantal inschrijvingen worden geselecteerd. De periode moet dan inderdaad wel minimaal 1 dag zijn, omdat je anders alleen een specifieke groep mensen de kans geeft de prijs te winnen :)
Mexel schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:16:
[...]

De laatste optie heeft mijn voorkeur, aangezien je het maar op de website moet vernemen over de give-away.
Bijvoorbeeld in een nieuwsbrief zetten ?
En dan? Een aankondiging "morgen geven we een dlc weg" lost het probleem van TS niet op :) Je hebt nog steeds mensen die 24/7 achter hun pc zitten die eenvoudig kunnen F5'en, en de werkenden/studerenden vissen nog steeds achter het net. Het principe "wie het eerst komt, het eerst maalt" werkt gewoon niet goed voor een grote community.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44

blitzkrieg

Whoop Whoop!

mithras schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:23:
Volgens mij komen dergelijke acties zo vaak voor dat je eenvoudig een inschrijf-poule kan maken waar na een bepaalde periode een random aantal inschrijvingen worden geselecteerd. De periode moet dan inderdaad wel minimaal 1 dag zijn, omdat je anders alleen een specifieke groep mensen de kans geeft de prijs te winnen :)
Ook mijn idee, lijkt mij het eerlijkst.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Weer zo'n actie: redactieblog: Tweakers.net geeft newbies voorsprong in Lotro

Nu weer een 'Wie het eerst komt, het eerst maalt' opzet, zorg dat je je in kunt schrijven om überhaupt later lezers een kans te geven en dan na het sluiten van de inschrijfperiode uit alle inzendingen een x-aantal users te loten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22

D4NG3R

kiwi

:)

Waarom is verspreiden geen optie? Je kan toch doen dat je je van 12u 's middags tot 8u 's avonds kan "inschrijven" en dat er dan 's avonds gewoon een bepaald aantal "winnaars" worden uitgekozen? (Computer generated).

Of is dit moeilijker gedaan als gezegd?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 11:11

Tweakjur

Redacteur
Wiethoofd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:47:
Weer zo'n actie: redactieblog: Tweakers.net geeft newbies voorsprong in Lotro

Nu weer een 'Wie het eerst komt, het eerst maalt' opzet, zorg dat je je in kunt schrijven om überhaupt later lezers een kans te geven en dan na het sluiten van de inschrijfperiode uit alle inzendingen een x-aantal users te loten.
is in dit geval niet zo nodig, ik heb er meer dan we uberhaupt weg kunnen geven denk ik...

De duizend in deze actie is maar een fractie van wat we kunnen weggeven... bij overweldigende vraag doen we dat dus ook nog wel...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neemt toch niets weg van het principe? Gros van deze 'weggeefacties' hebben wel dit probleem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 20:13

Zerora

Ik Henk 'm!

Er kan toch een systeem worden ontwikkeld die per uur x aantal keys vrijgeeft tot de keys op zijn ofzo. Op die manier heeft iedereen kans.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Zerora schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:12:
[...]
Er kan toch een systeem worden ontwikkeld die per uur x aantal keys vrijgeeft tot de keys op zijn ofzo. Op die manier heeft iedereen kans.
Vast wel, maar onze ontwikkelaars zijn druk bezig met diverse projecten en de manier waarop keys weggegeven worden is in dat opzicht geen prioriteit. Ik schat in dat een dergelijk systeem bouwen (en waterdicht maken) te tijdrovend gaat zijn.

We willen best nadenken over een oplossing, maar keys weggeven blijft voor ons in de dagelijkse bezigheden ook maar een bijzaak. Het kan dus niet te arbeidsintensief worden - juist daarvoor hebben we de key-weggever ooit gebouwd. Het opnieuw starten van de actie om 9, 12 en 3 uur bijvoorbeeld, is zodoende out of the question, dat zou al teveel tijd kosten.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
redactieblog: Tweakers.net geeft newbies voorsprong in Lotro

Niet geheel ontopic voor de discussie, maar een nieuw topic er voor maken vind ik ook zo zonde.
De keys van deze giveaway zijn op, maar de link is er nog in het bericht... ;)

EDIT:
JJJur schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:54:
is in dit geval niet zo nodig, ik heb er meer dan we uberhaupt weg kunnen geven denk ik...

De duizend in deze actie is maar een fractie van wat we kunnen weggeven... bij overweldigende vraag doen we dat dus ook nog wel...
Hmmm... Vreemd dat ik nu dan wel de melding krijg dat de keys op zouden zijn... :) En eigenlijk heb je nu dus zelf al dat verspreiden gecreëerd?
JJJur schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:19:
Vast wel, maar onze ontwikkelaars zijn druk bezig met diverse projecten en de manier waarop keys weggegeven worden is in dat opzicht geen prioriteit. Ik schat in dat een dergelijk systeem bouwen (en waterdicht maken) te tijdrovend gaat zijn.

We willen best nadenken over een oplossing, maar keys weggeven blijft voor ons in de dagelijkse bezigheden ook maar een bijzaak. Het kan dus niet te arbeidsintensief worden - juist daarvoor hebben we de key-weggever ooit gebouwd. Het opnieuw starten van de actie om 9, 12 en 3 uur bijvoorbeeld, is zodoende out of the question, dat zou al teveel tijd kosten.
Er is al een key weggeef systeem zeg je, dan is het al een veel kleinere moeite om juist die weggever (om hem zo te noemen) uit te breiden, want er is dus al wel een deel gemaakt. :) Er zijn namelijk best verschillende manieren te bedenken waarmee die dan uitgebreid kan worden. Bijvoorbeeld door te kijken naar het profiel van de gebruiker. Dan weet de weggever in ieder geval al wel in welke platformen de gebruiker geïnteresseerd is en mogelijk dus keys voor zou willen ontvangen. Daar kan de weggever dan toch vervolgens op inspringen?

[ Voor 83% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2011 10:58 ]

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Er zullen legio manieren zijn om het huidige systeem te verbeteren of uit te breiden. Ik denk echter dat we sneller ons doel bereiken als wij bij geplande acties gewoon eerder communiceren dat er iets staat te gebeuren. Het huidige systeem aanpassen of ombouwen is, hoe simpel het ook klinkt, te veel werk in relatie tot het doel. Ik zeg hiermee niet dat we er nooit naar gaan kijken of over na zullen denken, maar voorlopig in ieder geval niet. Dergelijke acties zullen dus tijdens kantoortijd worden gehouden, waarbij we ons best zullen doen via het forum, Twitter en de nieuwsbrief vooraf te communiceren dat er een actie aan zit te komen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op zondag 03 april 2011 @ 09:31:
Er zullen legio manieren zijn om het huidige systeem te verbeteren of uit te breiden. Ik denk echter dat we sneller ons doel bereiken als wij bij geplande acties gewoon eerder communiceren dat er iets staat te gebeuren.
Naast het feit of de actie van vandaag (redactieblog: Tweakers.net geeft Black Ops-dlc weg - update) ook gepland was of niet, wil ik toch deze discussie (ook) weer doen opwaaien.

Om 9u was het artikel gepubliceerd, om 11u waren de keys al op en om omstreeks 18u 30 pas een update dat de keys vergeven zijn. De key-giveaway tool (om hem zo maar even te noemen) doet natuurlijk in de tussentijd zijn ding wel, mag ik hopen althans, maar netjes is anders imo. Ook weet ik dat het Zondag (en dus weekend is), maar als er verder weinig naar omgekeken wordt door de crew (aangezien de pagina ruim 7u later pas wordt bijgewerkt), terwijl er zo'n actie loopt, vind ik wel een beetje krom.

Nu vraag ik mij echter wel af, of er in het weekend en zeker tussen 9u en 11u op Zondag genoeg mensen online zijn om hun allemaal een gelijke kans te geven op een key. 200 keys op een userbase met meer dan 100.000 users geeft natuurlijk ook al een minimaal klein kansje dat je zo'n key wint.

Wel mooi dat er via GoT of Twitter (waarom trouwens op TweakJur's Twitter en niet de algemene Tweakers.net Twitter) maar ik weet zeker dat er veel gebruikers zijn hier die geen Twitter gebruiken.

Waarom kan er dus niet gewoon een tweede key giveaway ronde hier op de FP gehouden worden? Dan maken meer users van de T.net en GoT community een kans. En wederom sorry voor mijn hardheid wellicht, maar krijg hierdoor wel de indruk dat Tweakjur followers tekort komt en daardoor de keys via zijn persoonlijke (?) account weggeeft.

Ook vind ik het jammer dat de keys dit keer dus alleen in de ochtend weggeven worden, terwijl de meeste mensen dan naar het werk of naar school zijn, in de avond zouden méér gebruikers dus méér kans maken denk ik. Maar goed, dat zal jullie Google Analytics statistieken kunnen onderbouwen, wanneer dat het beste uitkomt voor de community.

Ook zou het denk ik al schelen als ook het platform waarvoor de keys zijn vermeld worden. Ik zie dit in de gauwigheid ook niet vermeld in de tekst, waar dit bij de vorige keer (zie link in mijn TS) wél gebeurd is.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 25-09-2011 23:15 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Schop

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 21:38
Ik denk niet dat Jur de keys via zijn persoonlijke Twitteraccount weggeeft om meer followers te krijgen (je kunt ze immers ook zien zonder hem te followen)

Ik vind echter wel dat dergelijke acties eigenlijk via het Tweakersaccount moeten lopen en idd met wat meer spreiding

Ik ben zelf gecharmeerd van de methode die Major Nelson (van Microsoft/Xbox) hanteert voor give-away's. Leuke actie op poten zetten, de winnaars krijgen een DM met hun code

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
CptChaos schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:07:
[...]
Naast het feit of de actie van vandaag (redactieblog: Tweakers.net geeft Black Ops-dlc weg - update) ook gepland was of niet, wil ik toch deze discussie (ook) weer doen opwaaien.

Om 9u was het artikel gepubliceerd, om 11u waren de keys al op en om omstreeks 18u 30 pas een update dat de keys vergeven zijn. De key-giveaway tool (om hem zo maar even te noemen) doet natuurlijk in de tussentijd zijn ding wel, mag ik hopen althans, maar netjes is anders imo. Ook weet ik dat het Zondag (en dus weekend is), maar als er verder weinig naar omgekeken wordt door de crew (aangezien de pagina ruim 7u later pas wordt bijgewerkt), terwijl er zo'n actie loopt, vind ik wel een beetje krom.
Hoe kom je er bij dat de keys om 11 uur op waren? De laatste keys zijn iets na 18 uur weggegeven via het systeem
Nu vraag ik mij echter wel af, of er in het weekend en zeker tussen 9u en 11u op Zondag genoeg mensen online zijn om hun allemaal een gelijke kans te geven op een key. 200 keys op een userbase met meer dan 100.000 users geeft natuurlijk ook al een minimaal klein kansje dat je zo'n key wint.
Het is simpel: we doen zulke acties of we doen ze niet. Als we ze doen, vinden wat dat ze een beetje omvang moeten hebben. 200 keys voor dlc die doorgaans gewoon geld kost, vind ik een zeer net aantal. Als jouw voorstel is dat we het voortaan niet meer doen omdat de kans te klein is, dan kun je mijn antwoord wel raden :)
Wel mooi dat er via GoT of Twitter (waarom trouwens op TweakJur's Twitter en niet de algemene Tweakers.net Twitter) maar ik weet zeker dat er veel gebruikers zijn hier die geen Twitter gebruiken.

Waarom kan er dus niet gewoon een tweede key giveaway ronde hier op de FP gehouden worden? Dan maken meer users van de T.net en GoT community een kans. En wederom sorry voor mijn hardheid wellicht, maar krijg hierdoor wel de indruk dat Tweakjur followers tekort komt en daardoor de keys via zijn persoonlijke (?) account weggeeft.
Ik krijg het gevoel dat je vooral zo hard bent omdat je er van baalt dat geen dlc hebt gewonnen. Zondag is in het relevante topic over deze game door Jurian aangekondigd dat de dlc via Frontpage zou worden vergeven, inclusief tijdstip. Dat Jur dat ook via zijn privé-account doet komt simpelweg omdat het weggeven van losse keys op @tweakers onzin zou zijn: een klein percentage van de followers zal gamer zijn, en een nog kleiner percentage zal de game hebben.
Ook vind ik het jammer dat de keys dit keer dus alleen in de ochtend weggeven worden, terwijl de meeste mensen dan naar het werk of naar school zijn, in de avond zouden méér gebruikers dus méér kans maken denk ik. Maar goed, dat zal jullie Google Analytics statistieken kunnen onderbouwen, wanneer dat het beste uitkomt voor de community.
Nogmaals, hoe kom je er bij dat ze alleen in de ochtend zijn weggegeven? Met dit soort acties kunnen we het toch nooit goed doen; de een heeft in het weekeinden verjaardagen of moet werken, de ander zit op maandag op school of moet werken. We doen het dus op tijdstippen dat het ons uitkomt en we in de gelegenheid zijn te kijken of alles goed gaat.
Ook zou het denk ik al schelen als ook het platform waarvoor de keys zijn vermeld worden. Ik zie dit in de gauwigheid ook niet vermeld in de tekst, waar dit bij de vorige keer (zie link in mijn TS) wél gebeurd is.
In de tekst staat duidelijk:
Ben je in het bezit van de pc-versie van Call of Duty: Black Ops en wil je de Rezurrection dlc hebben?

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ik denk dat CptChaos niet mee heeft gekregen dat de actie niet alleen maandagochtend, maar de gehele zondag heeft gelopen. Van 9:00 tot 18:00 had je op zondag de kans een key te winnen. In totaal zijn er daar 200 in weggegaan. Maandag hebben we er via het forum en twitter nog 50 bij gedaan. We werkten zondag expres met een lage winkans, om te zorgen dat een ieder ruim de tijd had. Na 9 uur actief te zijn geweest was het op.

De actie van zondag is zaterdag op twitter aangekondigd. De vervolgactie van maandag is op zondag getwitterd, en ook nog in de tekst van de redactieblog genoemd, én in het Black Ops forum. Dat zijn naar mijn mening genoeg manieren om het te kúnnen zien.

Dat het om de pc-versie ging, heb ik zowel op twitter als in het forum gezegd. Ook in de blog staat het genoemd.

En waarom via mijn twitter? Daar zat niet echt een reden achter, maar ik vind het wel leuk om de mensen die me volgen vanuit hun interesse voor games te kunnen belonen met een key voor het een of ander. Net zoals dat ik het leuk vindt om ze in het forum te gooien, zodat we de actiefste Black Ops fans op GoT kunnen bereiken met de actie.

Ik ben helemaal voor overleg om te kijken hoe we het zo eerlijk mogelijk kunnen maken, maar met winkans op 2 dagen en op 3 verschillende plaatsen, vind ik toch dat dat in dit geval op orde was.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:20:
Hoe kom je er bij dat de keys om 11 uur op waren? De laatste keys zijn iets na 18 uur weggegeven via het systeem
Ik was uitgegaan van de reacties, de eerste reactie dat "de keys op zijn" was om 11u. Dat er al spreiding is geweest, is ook niet uit het artikel naar boven te halen.
Het is simpel: we doen zulke acties of we doen ze niet. Als we ze doen, vinden wat dat ze een beetje omvang moeten hebben. 200 keys voor dlc die doorgaans gewoon geld kost, vind ik een zeer net aantal. Als jouw voorstel is dat we het voortaan niet meer doen omdat de kans te klein is, dan kun je mijn antwoord wel raden :)
200 keys krijgen en mogen weggeven is in dat opzicht veel, in vergelijking met de userbase van T.net niet. Een winkans van 0,2% als elk lid mee zou willen doen.
Ik krijg het gevoel dat je vooral zo hard bent omdat je er van baalt dat geen dlc hebt gewonnen.
Het liefste loop ik met een grote boog om Call of Duty heen. Dus nee, ik baal er zeker niet van dat ik een key heb misgelopen.
Zondag is in het relevante topic over deze game door Jurian aangekondigd dat de dlc via Frontpage zou worden vergeven, inclusief tijdstip.
Ook die wist ik niet, heb ik ook nergens gezien, waarschijnlijk dus gemist.
Dat Jur dat ook via zijn privé-account doet komt simpelweg omdat het weggeven van losse keys op @tweakers onzin zou zijn: een klein percentage van de followers zal gamer zijn, en een nog kleiner percentage zal de game hebben.
Waarom zou het grootste deel van Jur's volgers dan per definitie gamer moeten zijn? :?
Nogmaals, hoe kom je er bij dat ze alleen in de ochtend zijn weggegeven?
Via de reacties dus. ;)
Met dit soort acties kunnen we het toch nooit goed doen; de een heeft in het weekeinden verjaardagen of moet werken, de ander zit op maandag op school of moet werken. We doen het dus op tijdstippen dat het ons uitkomt en we in de gelegenheid zijn te kijken of alles goed gaat.
Ik snap dat perfectie met dit soort dingen niet te halen is, maar dat wil niet zeggen dat er geen verbetering vatbaar is en dat is er zeker naar mijn mening.
In de tekst staat duidelijk:
Zoals ik al zei, in de gauwigheid zag ik dat niet.
JJJur schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:04:
Ik denk dat CptChaos niet mee heeft gekregen dat de actie niet alleen maandagochtend, maar de gehele zondag heeft gelopen.
Zoals ik het lees, was dat alleen aangekondigd op Twitter. Ook dan is de kans groot dat een dergelijke tweet dan gewoon simpelweg ook gemist word, omdat je bijvoorbeeld meer mensen dan alleen Jur volgt... :+
Van 9:00 tot 18:00 had je op zondag de kans een key te winnen. In totaal zijn er daar 200 in weggegaan. Maandag hebben we er via het forum en twitter nog 50 bij gedaan. We werkten zondag expres met een lage winkans, om te zorgen dat een ieder ruim de tijd had. Na 9 uur actief te zijn geweest was het op.
Dat er meer dan 200 keys weggegaan zijn, had ik al begrepen uit het artikel, daar stond dat er 200 keys de deur uit gingen + 50 keys op de maandag. Ook was in het artikel zelf niet duidelijk dat er meer keys dan die 200 (exclusief de 50 van de maandag) zouden zijn, die verspreid over de dag zou worden uitgedeeld.
De actie van zondag is zaterdag op twitter aangekondigd. De vervolgactie van maandag is op zondag getwitterd, en ook nog in de tekst van de redactieblog genoemd, én in het Black Ops forum. Dat zijn naar mijn mening genoeg manieren om het te kúnnen zien.
Dan zou mijn advies zijn om het ook op de 'normale' T.net twitter te zetten, dan is in ieder geval de bekendmaking beter en wellicht ook sneller (wellicht via mond-op-mond 'reclame' ervoor).
Dat het om de pc-versie ging, heb ik zowel op twitter als in het forum gezegd. Ook in de blog staat het genoemd.
Ik zei ook dat ik in de gauwigheid het platform niet heb gezien, dat is dus slecht gelezen van mij geweest. ;)
En waarom via mijn twitter? Daar zat niet echt een reden achter, maar ik vind het wel leuk om de mensen die me volgen vanuit hun interesse voor games te kunnen belonen met een key voor het een of ander. Net zoals dat ik het leuk vindt om ze in het forum te gooien, zodat we de actiefste Black Ops fans op GoT kunnen bereiken met de actie.
Dat begrijp en snap ik, wellicht voor de volgende keer dus een idee om dan dus bijvoorbeeld op jouw Twitter een dergelijke actie te zetten en die via het algemene T.net twitter te retweeten? Kleine moeite, groot plezier denk ik. ;)
Ik ben helemaal voor overleg om te kijken hoe we het zo eerlijk mogelijk kunnen maken, maar met winkans op 2 dagen en op 3 verschillende plaatsen, vind ik toch dat dat in dit geval op orde was.
Helemaal "eerlijk" zal het niet worden, zoals jouw collega ook al aangeeft: gezeur hou je, perfect krijg je het niet. Dat begrijp ik, maar dat is ook niet mijn doelstelling. Ikzelf zou alleen zoveel mogelijk die info willen verspreiden, dus niet alleen via Twitter accounts van crewleden, maar bijv. dus ook de algemende t.net timeline.

Hopelijk begrijpen jullie me niet verkeerd, ik heb (wederom) niet de intentie om aan te vallen, al lijk ik wellicht soms wel zo over te komen, ik probeer alleen feedback te geven, zodat het in de toekomst alleen maar beter kan, zodat t.net de "website van het jaar" titel kan prolongeren! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 30-09-2011 19:53 ]

Pagina: 1