Toon posts:

Excel naar PDF maar met behoud van hyperlinks naar tabbladen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik wil graag een Excel bestand met hyperlinks naar andere tabbladen omzetten naar een PDF. Dit mag vanuit Excel 2007 en 2010.

Nu heb ik de standaard 'opslaan als PDF' functie gebruikt, helaas werken de links dan niet meer. Ook heb ik meerdere PDF convertors (WinPDF) gebruikt, ook dit had geen goed resultaat.
Misschien vergeet ik ergens een stap of is er wel software die geschikt is voor deze specifieke taak. Ik heb gezocht maar kan geen specifieke oplossing voor dit probleem vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
De eerste pagina die ik tegen kom via google is deze:
http://www.daniweb.com/ha...s-software/threads/131150

Kan je daar wat mee?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webaccess
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 11:51

Webaccess

Garmin Epix 2

Met Office 2010 kan je standaard al opslaan als PDF en blijven de links gewoon werken.
Met Office 2007 kan je de PDF plug-in bij Microsoft downloaden en moet volgens mij ook alles blijven werken.
Linkje: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Webaccess, dank voor het meedenken (sowieso had ik eigenlijk nog wel wat feedback verwacht van PeterMK2...) maar het gaat hier om links binnen tabbladen, voor zo ver ik weet gaat dat niet met de default plugin. De std plugin was dan ook in de topicstart al genoemd. Maar misschien mis ik wat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 07:26
F_J_K schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:54:
Webaccess, dank voor het meedenken (sowieso had ik eigenlijk nog wel wat feedback verwacht van PeterMK2...) maar het gaat hier om links binnen tabbladen, voor zo ver ik weet gaat dat niet met de default plugin. De std plugin was dan ook in de topicstart al genoemd. Maar misschien mis ik wat :)
Misschien de Adobe PDF printer van Adobe Acrobats proberen, valt mij op dat deze het toch anders aanpakt dan de MS printer.