Asus K52JE notebook toetsenbord 4 geeft 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 10:56
Mijn Asus K52JE notebook geeft sinds kort een 3 als ik op de toets '4' tik. Gelukkig heeft deze notebook ook een numpad zodat ik daar de 4 nog kan intoetsen.

Toch wil ik ook in de bovenste nummers de 4 weer kunnen gebruiken. Ook de sneltoets is een # terwijl dit een dollar teken zou moeten zijn.

Ik heb het al schoongeblazen en gekeken of de 4toets ook de 3toets indrukt, maar dit is niet het geval. Het lijkt dus in de software te zitten.

Iemand hier ervaring mee of nog liever een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08 18:30
Check even wat voor toetsenbord je hebt ingesteld in Windows. Check dan ook meteen de taal die is ingesteld op dat toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Toetsenbordinstelling is Verenigde Staten met Taal Nederlands. Ook Verenigde Staten - Verenigde Staten is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stuurprogramma bijwerken via apparaatbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Hier krijg ik de melding dat alles up to date is. Ik heb het nog niet aangedurfd het stuurprogramma te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh, gewoon doen. Windows installeert automatisch het toetsenbord zodra je opnieuw opstart.

En anders is er altijd nog system restore, een groter probleem heb je als de toetsenbord driver corrupt raakt.... Dan lukt het je nooit meer om in te loggen zoals ik al 2 keer heb mogen meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Bedankt voor de tips!

Ik ga dus een systeemherstelpunt maken. Dan het stuurprogramma verwijderen en vervolgens opnieuw opstarten. Dan zou Windows de driver moeten gaan installeren. En hopelijk alles opgelost zijn.
Pagina: 1