GR > LD
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ander iets met de advertorials: als abo zie ik ze niet, maar ze worden wel iedere keer aan de side-tracker toegevoegd en geactiveerd. Ik zou ze daar ook graag niet zien
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Maar daar kan je ze ook weer uitzetten. Het systeem is nu eenmaal zo ingericht dat nieuwe trackers default zichtbaar zijn; als we dat niet doen krijgen we weer klachten dat mensen dingen missen...momania schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:10:
Ander iets met de advertorials: als abo zie ik ze niet, maar ze worden wel iedere keer aan de side-tracker toegevoegd en geactiveerd. Ik zou ze daar ook graag niet zien
tbh vind ik die pagina absoluut niet boeiend. Het is echter wel een goede reminder om eens aan sales te gaan vragen wat er allemaal weg kanWiethoofd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:12:
http://tweakers.net/advertorials/ staat nu wel netjes een overzicht van alle advetorials, maar er staan geen data bij wanneer deze gestart of geëindigd is. Daarnaast staat nu alles op alfabetische volgorde waar bij reviews, plans, nieuws etc. dit allemaal op datum gesorteerd is.
anyway, wont fix
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()