nee dat is een laag vetOp Saturday 17 March 2001 01:12 schreef Yoozd het volgende:
is adt evolutie of de hant van GoT?
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Inderdaad: iedereen die nog steeds niet weet waarom eenden niet zinken, raad ik aan om eens een keer naar Monthy Pythons search for the holy grail te kijken.Op Saturday 17 March 2001 01:35 schreef Maiar het volgende:
Eenden zijn heksen daarom zinken ze niet
Hierin wordt tevens de belangrijkste eigenschappen van zwaluwen uitgebreid besproken.
Engineering
Verwijderd
En omdat ze lucht nodig hebben om te blijfen leven.
Duidelijke zaak + een dik hangslot
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Om even op niveau te blijven (
-1 dubbelpostOp Saturday 17 March 2001 02:11 schreef Arien het volgende:
waarom blijven eenden niet zinken?
Om even op niveau te blijven (): omdat ze de bodem raken.
Ik schrijf zo'n stukje wel met de bedoeling dat het gelezen wordt :):
Nou, een 2CV zinkt wel degelijk, als een baksteen zelfs, omdat ze zo lek zijn als een zeef. Tot-ie de bodem raakt, dan zinkt-ie niet meer. Dus in een ondiepe sloot blijft-ie niet eeuwig zinken. Misschien heb je dat gezien?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Sorry, ik had vlug over de reacties heen gelezen en dat stukje niet gezien.
Verwijderd
De opwaartse kracht is gelijk aan de zwaartekracht op de verplatste massa.
Immers stelen dat een massa gelijk is aan een kracht lijkt mij onzin.
(Waarom haat ik Donald Duck?)
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
donald duck totally kicks assOp Saturday 17 March 2001 19:34 schreef blobber het volgende:
Harry Jekkers zei het al: Donald Duck draagt NOOIT een broek, behalve als hij gaat zwemmen, dan draagt hij een zwembroek!Hij is ook gesignaleerd met een zwemband, als hij die niet om heeft, zinkt hij als een baksteen.
(Waarom haat ik Donald Duck?)
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik heb net even wat gegevens opgezocht. Kijk, je hebt vissen en eenden. Die delen beiden het zelfde water. Om elkaar niet in de weg te zitten hebben ze eenden laten drijven en vissen laten zinken. Anders wordt het zo druk op het water (of er onder). Bovendien als eenden zouden zinken zou het niet leuk meer zijn om ze brood te voeren. Eigenlijk is het heel logisch dus.
Verwijderd
Wacht! zie ik daar nu een Moderator vulgaris of een Moderator generalis met een Slottus fermiensis aankomen?
Ja ik zie hem ook geloof ik.. hij komt aanzwemmen
Zoiets...
Dit topic is gesloten.
![]()